Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna www.ffchok.fora.pl
Chełmżyńskie centrum gier bitewnych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Turniej ala Liga ?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna -> WH 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy gramy na:
1500, żeby się nie spinać z czasem
71%
 71%  [ 5 ]
1750 ,żebym sobie mógł devastatorów dołożyć
28%
 28%  [ 2 ]
Wszystkich Głosów : 7

Autor Wiadomość
Zatii
Mistrz Sedesu



Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Middlefart

PostWysłany: Pią 11:27, 29 Kwi 2011    Temat postu:

Wojtek napisał:
i w tym właśnie celu służy private masage do organizatora, który w celu szerzenia prawości, jasności i uniknięcia jakiś pomówień ogłosił swoją rozpiskę jako pierwszy.


Jestem jak najbardziej za !


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy gramy na:
1500, żeby się nie spinać z czasem
71%
 71%  [ 5 ]
1750 ,żebym sobie mógł devastatorów dołożyć
28%
 28%  [ 2 ]
Wszystkich Głosów : 7

Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:48, 29 Kwi 2011    Temat postu:

Garran napisał:
'Pojedyncze drzewo ( a także i słup i etc. ) zajmuje teren o promieniu 4 cali. Ponadto powinno być ono tak rozmieszczone by nie utworzyć rzadkiego lasu. Można wystawić do 4 takich terenów'

To chyba jakaś starożytna bzdura z czasów kiedy nie było tLOS.
Temu byłbym przeciwny.


chodzi krzysiek o to, że rozmieszczając 5 drzew koło siebie w rzeczywistości robisz las, czyli że mając 5 drzew zajmujących małą powierzchnię każde, w rzeczywistości robisz teren rzadkiego lasu o dużo większej powierzchni.
Nie ma problemu, żebyś wziął takie 10 drzewek i ułożył las, ale będzie to las a nie kilka drzewek. Nome omen dla covera lepiej bo modele między drzewami rozpatruje się jako zasłonięte. Inną sprawą, że przejechanie przez obszar lasu wymusza jeden rzut na niebezpieczny teren, w przypadku pojedyńczych drzew trzeba by było rzucać za każde

Inna sprawa że takich pojedyńczych słupów można rozmieścić na planszy od chuja i jeszcze więcej, i żeby nie było zastanawiania się czy to jest pojedyńcze drzewo/słup czy już jakiś obszar to wprowadzam ograniczenie do sensownych 4.

Garran napisał:

A także stosowaniu faqowych rzeczy których nie stosuje podczas normalnych gier (np indepy tyranidów nie mogą być transportowane)


Te bzdury faktycznie można olać.


Garran napisał:

oraz niedopuszczaniu kodeksu Tau mojego autorstwa.


Nie uważam by kodeksowi Tau byli mniej grywalni od necronów.

Garran napisał:

Od VP już mnie głowa boli przy samym czytaniu ale jakoś dam radęRazz


Sprawa jest bardzo prosta - bierzesz rozpiskę od przeciwnika i odchaczasz rozwalone oddziały, a vp liczysz sobie w domu.

Ogólnie moim zdaniem vp są bardziej sprawiedliwe od KP ( gdzie zniszczenie rhino jest warte tyle samo co land rider )

Widełki punktowe są lepsze od punktacji 2-1-0, bo możliwe są sytuacje, że zwycięstwo i porażka są więcej warte niż dwa zwycięstwa ledwo ledwo Wink, dzięki czemu jest większy dramatyzm


Garran napisał:

Proponowałbym po punkcie za każdy model pomalowany który stoi na stole po zakończeniu bitwy Very Happy (bez podmieniania podczas gry!)


Myślałem o tym, ale nie jest to fair wobec kogoś, kto ma armię od niedawna. Ponadto przedstawiony przez ciebie pomysł faworyzuje hordówki Wink
Poza tym nie mam od chuja rzeczy pomalowanych jak na ten moment


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wojtek dnia Pią 13:13, 29 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy gramy na:
1500, żeby się nie spinać z czasem
71%
 71%  [ 5 ]
1750 ,żebym sobie mógł devastatorów dołożyć
28%
 28%  [ 2 ]
Wszystkich Głosów : 7

Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:12, 29 Kwi 2011    Temat postu:

Co do pierwszego to wolę podstawki pod las niż kółka o średnicy 8" lasu, ale się dostosuje.
Porównując kodeks Tau i Necronów to faktycznie są podobnie grywalni, tak jak bezdomny menel przymierający głodem i zdziwaczały pustelnik żyjący z darów lasu; obaj podobnie zamożni..
Tyle, że Tau wylądowali w Chełmży pierwsi i się dorobili czegoś lepszego:P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy gramy na:
1500, żeby się nie spinać z czasem
71%
 71%  [ 5 ]
1750 ,żebym sobie mógł devastatorów dołożyć
28%
 28%  [ 2 ]
Wszystkich Głosów : 7

Autor Wiadomość
MaYer




Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:09, 29 Kwi 2011    Temat postu:

Może jednak na 1750 chociaż co??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy gramy na:
1500, żeby się nie spinać z czasem
71%
 71%  [ 5 ]
1750 ,żebym sobie mógł devastatorów dołożyć
28%
 28%  [ 2 ]
Wszystkich Głosów : 7

Autor Wiadomość
GŁAZEK
Mielone kufaaa!



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:39, 29 Kwi 2011    Temat postu:

Z tymi pomalowanymi modelami to mi nie pasuje chyba że podkład się liczy he he:) Ale np mayer co maił by w takim wypadku powiedzieć nic nie ma bidak pomalowanego. Do kiedy te rozpiski można przesyłać?? a może jadnak na 1750:D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy gramy na:
1500, żeby się nie spinać z czasem
71%
 71%  [ 5 ]
1750 ,żebym sobie mógł devastatorów dołożyć
28%
 28%  [ 2 ]
Wszystkich Głosów : 7

Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:43, 29 Kwi 2011    Temat postu:

Heh zacząć malować- odpowiedź jest prosta:) A zdajesz sobie sprawę, że nawet jakby i 50 modeli pomalowanych komuś zostało na polu bitwy to różnica byłaby mikroskopijna?Razz Stąd mój pomysł z tym jest kompletnie redundantny. Chciałem jedynie zauważyć, ze warto by zacząć promować pomalowane modele to nasze gry zaczęłyby jakoś fajnie wyglądać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy gramy na:
1500, żeby się nie spinać z czasem
71%
 71%  [ 5 ]
1750 ,żebym sobie mógł devastatorów dołożyć
28%
 28%  [ 2 ]
Wszystkich Głosów : 7

Autor Wiadomość
GŁAZEK
Mielone kufaaa!



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:45, 29 Kwi 2011    Temat postu:

ja nie mam na modele a co dopiero na farby Confused no chyba że pomalujesz mi he he A oczywiście że lepiej by to wyglądało kto by nie chciał pomalowanej armii??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy gramy na:
1500, żeby się nie spinać z czasem
71%
 71%  [ 5 ]
1750 ,żebym sobie mógł devastatorów dołożyć
28%
 28%  [ 2 ]
Wszystkich Głosów : 7

Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:28, 29 Kwi 2011    Temat postu:

to raz,

a dwa, że model może być pomalowany i "pomalowany".

Gramy na 1500 bo jest to moim zdaniem najbardziej optymalna czasowo gra, pamiętajcie że trochę czasu zajmie rozstawienie terenów i zliczenie vp-któw.
( myślę, że łącznie i tak wyjdzie 3-4 h na grę ), a trzeba wziąć pod uwagę że nie wszyscy mają czas grać dłużej niż 5h
( bo trzeba jeszcze dojechać, zebrać się, odczekać swoje )

Od bólu ustawiam ankietę ważną do jutra wieczór.

rozpiski można przesyłać jak napisałem do 6-tego poprzez private massege. Potem zostaną ogłoszone na forum. Moja rozpiska już jest, ale radzę się nią nie sugerować, bo w naszej mieścinie układ armii jest bardziej kombatowy i można się przejechać Wink.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy gramy na:
1500, żeby się nie spinać z czasem
71%
 71%  [ 5 ]
1750 ,żebym sobie mógł devastatorów dołożyć
28%
 28%  [ 2 ]
Wszystkich Głosów : 7

Autor Wiadomość
beszcza




Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Culmsee

PostWysłany: Pią 15:33, 29 Kwi 2011    Temat postu:

ok skumałem pkt. ale pytanie jak to będzie sie liczylo przy PO u Necronów????i czy jutrzejsze bitwy moge potraktować jako turniejówki??

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez beszcza dnia Pią 15:42, 29 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy gramy na:
1500, żeby się nie spinać z czasem
71%
 71%  [ 5 ]
1750 ,żebym sobie mógł devastatorów dołożyć
28%
 28%  [ 2 ]
Wszystkich Głosów : 7

Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:01, 29 Kwi 2011    Temat postu:

bardzo niefartownie dla necronów Very Happy

czyli jak robisz PO to masz wszystkie oddziały zniszczone - przeciwnik dostaje 1500p + punkty za punkty. Czyli duże prawdopodobieństwo zebrania 20:0

Myślałem nad tym, żeby zmodyfikować trochę PO, w sensie znikają pojedyńcze oddziały, ale nie wiem czy będzie to dla ciebie opłacalne.

Pociesz, się tym, że nowy kodeks blisko Smile


Jutro ustali się ostateczny limit pktowy, więc potrajktuj te gry jako trening Smile.
No chyba, że sprawa wyjaśni się wcześniej, to nie widzę problemu. Z tym że przeciwnik będzie musiał grać tym samym podczas turnieju.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy gramy na:
1500, żeby się nie spinać z czasem
71%
 71%  [ 5 ]
1750 ,żebym sobie mógł devastatorów dołożyć
28%
 28%  [ 2 ]
Wszystkich Głosów : 7

Autor Wiadomość
GŁAZEK
Mielone kufaaa!



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:49, 29 Kwi 2011    Temat postu:

Pojazdy robione własnoręcznie są dopuszczone? pytam żeby nie było niejasności

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy gramy na:
1500, żeby się nie spinać z czasem
71%
 71%  [ 5 ]
1750 ,żebym sobie mógł devastatorów dołożyć
28%
 28%  [ 2 ]
Wszystkich Głosów : 7

Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:56, 29 Kwi 2011    Temat postu:

w sensie twoje adeptus kartonus czy

jakiś relikt przeszłości VDR ?

kartoniki dopuszczono
vdr nie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy gramy na:
1500, żeby się nie spinać z czasem
71%
 71%  [ 5 ]
1750 ,żebym sobie mógł devastatorów dołożyć
28%
 28%  [ 2 ]
Wszystkich Głosów : 7

Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:07, 29 Kwi 2011    Temat postu:

co to jest VDR?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy gramy na:
1500, żeby się nie spinać z czasem
71%
 71%  [ 5 ]
1750 ,żebym sobie mógł devastatorów dołożyć
28%
 28%  [ 2 ]
Wszystkich Głosów : 7

Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:49, 29 Kwi 2011    Temat postu:

Vehicle design rules

Zasady tworzenia własnych pojazdów ( i tyranidzkich monstrów )

Ciekawa rzecz, oficjalnie wydana przez GW, ino że chyba jeszcze z 3ej edycji, więc nieco nieaktualna. Poza tym zbyt duże pole do popisu dla przegięć.

( przykładowo - automatyczny moździeż - 25p, transporter pancerz 14 z dziesięcioma lascanonami, każdy z siłą 10 i blastem, transporter pakujący się do walki wręcz, i różne takie - na pierwszy rzut oka fajna sprawa, ino można przegiąć )


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wojtek dnia Pią 18:50, 29 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy gramy na:
1500, żeby się nie spinać z czasem
71%
 71%  [ 5 ]
1750 ,żebym sobie mógł devastatorów dołożyć
28%
 28%  [ 2 ]
Wszystkich Głosów : 7

Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:13, 29 Kwi 2011    Temat postu:

Nigdy nie stosowaliśmy i mam nadzieję, że nikomu głupie pomysły do głowy nie przyjdąSmile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna -> WH 40K Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 2 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin