Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna www.ffchok.fora.pl
Chełmżyńskie centrum gier bitewnych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zgłoszenia do kampanii
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna -> WH 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:16, 18 Maj 2011    Temat postu: Zgłoszenia do kampanii

Wszyscy chętni proszę zgłaszać swój udział w kampanii.
W zgłoszeniu wpisujecie rozpiskę na 1k (musi zawarać 2 Troopsy i HQ), przed każdą bitwą- stosownie do wroga z którym gracie dobieracie sobie 550 punktów. Więc praktycznie 1550 punktów + modyfikacje w wyniku kampanii o których będę informował każdego z osobna.
W odpowiedzi na zgłoszenie wysyłam PM z informacjami co dla was jest ważne w kampanii itp.
Dozwolone są też rzeczy z forge worlda pod warunkiem, że nie są super heavy i są częścią tych dodatkowych 550 punktów itp. Dla ścisłości dozwolony jest kodeks Tau mojego autorstwa.

Kolejność zgłoszeń ustala wybór lokacji startowych w kampanii.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Garran dnia Śro 16:20, 18 Maj 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaYer




Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:12, 18 Maj 2011    Temat postu:

hq
rune priest, chooser, lighting, jaws 110
troops
9gh, melta, sztandar,pw, rajno dozer 205
8gh, melta, sztandar, rajno dozer 175
9gh, melta, sztandar,pw, drop pod 200
heavy
6long fangów, 5 misek 140
predzio, all laski 165


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MaYer dnia Pią 16:16, 20 Maj 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
beszcza




Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Culmsee

PostWysłany: Śro 18:20, 18 Maj 2011    Temat postu:

hmmm wszytko ładnie pięknie tylko wolałbym żeby każdy grał kodeksami wydanymi przez GW, bez obrazy oczywiście i nie mam nic złego na myśli ale w sieci też widziałem sporo modów do necronów ale gram na oryginalnym...to tylko taka moja mała uwaga pozdrawiam !! Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:48, 18 Maj 2011    Temat postu:

+1 Smile

ja na ten przykład mógłbym grać na kodeksie wilków lub BA.

( choć zgłosiłem zielone waaaagh Very Happy )

Edit -zgłoszenie z rozpiską:
Ork Boyz (Troops) 29 4 2 3 4 1 2 2/3 7 6+ 220
Furious Charge; Mob Rule; Waaagh!; Slugga (x29);
Choppa (x29)
Nob 1 4 2 4/8 4 2 3 3* 7 6+ [46]
Power Klaw (x1); * No +1A if used with another
Pistol or CC Weapon.; Slugga (x1)
Bosspole Re-roll Leadership tests by inflicting a wound on [5]
another model in the mob.

Ork Boyz (Troops) 29 4 2 3 4 1 2 2/3 7 6+ 220
Furious Charge; Mob Rule; Waaagh!; Slugga (x29);
Choppa (x29)
Nob 1 4 2 4/8 4 2 3 3* 7 6+ [46]
Power Klaw (x1); * No +1A if used with another
Pistol or CC Weapon.; Slugga (x1)
Bosspole Re-roll Leadership tests by inflicting a wound on [5]
another model in the mob.

Ork Boyz (Troops) 29 4 2 3 4 1 2 2/3 7 6+ 220
Furious Charge; Mob Rule; Waaagh!; Slugga (x29);
Choppa (x29)
Nob 1 4 2 4/8 4 2 3 3* 7 6+ [46]
Power Klaw (x1); * No +1A if used with another
Pistol or CC Weapon.; Slugga (x1)
Bosspole Re-roll Leadership tests by inflicting a wound on [5]
another model in the mob.

Ork Boyz (Troops) 27 4 2 3 4 1 2 2/3 7 6+ 208
Furious Charge; Mob Rule; Waaagh!; Slugga (x27);
Choppa (x27)
Nob 1 4 2 4/8 4 2 3 3* 7 6+ [46]
Power Klaw (x1); * No +1A if used with another
Pistol or CC Weapon.; Slugga (x1)
Bosspole Re-roll Leadership tests by inflicting a wound on [5]
another model in the mob.

Warboss (HQ) 1 5 2 5/10 5 3 4 4* 9 4+ 90
Independent Character; Furious Charge; Mob Rule;
Waaagh!; Power Klaw (x1); * No +1A if used with
another Pistol or CC Weapon.; Slugga (x1);
Stikkbombz
'Eavy Armour 4+ Armour save. [5]

Gretchin (Troops) 10 2 3 2 2 1 2 1 5 - 40
It's a Grots Life (Can remove Minefields by
removing 3D6 Grots.); Grot Blasta
Runtherd 1 4 2 3 4 1 2 2 7 6+ [10]
Furious Charge; Squig Hound (may reroll morale
for Grots by removing D3 of them); Grabba Stick;
Slugga


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wojtek dnia Śro 18:49, 18 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:03, 18 Maj 2011    Temat postu:

Nie po to kodeks tworzyłem marnowałem kupę czasu na porównywania, wyważanie i wymyślanie zasad itd. żeby teraz był w ogóle nie używany. Nie podoba się - nie grajcie, albo nie gramy kampanii i chuj. Wolicie grać na debilnych gównach od GW to proszę bardzo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaYer




Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:34, 18 Maj 2011    Temat postu:

Ludzie przecież kampania ma być dla zabawy. Jeszcze się nie zaczęła a już problemy...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:47, 18 Maj 2011    Temat postu:

to już wyrazić opinie nie wolno ??

precz z tyranią !!!! vivat .... nie-tyrania !!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaYer




Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:57, 18 Maj 2011    Temat postu:

Nie chodzi o to że nie wolno. Tylko że Twój przykład jest z dupy wzięty (Tau to nadal Tau, a sam wiesz jakby wyglądało jakbyś grał na kodeksie SW albo BA). Na moje Beszcza jak znajdziesz jakiegoś sensownego moda i przedstawisz go tu to mi to wisi czy grasz na oryginalnym kodeksie czy nie . A tak w ogóle to Krzychu ustala zasady i tak jak pisał nie podoba się to nie:P.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
beszcza




Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Culmsee

PostWysłany: Śro 20:35, 18 Maj 2011    Temat postu:

nie chce się klucic i wymyślać ale każdy z nas wybierają swoją armie wiedział jaki jest kodeks także nie rozumie trochę pretensji ze ten jest lepszy a ten gorszy po prostu moim zdaniem nie można samemu sobie modyfikować bo zaczną się zaraz jaka ja stworze sobie necromante co na + 2 wstałem moja cala armia hehe a tak na powarznie każdy nie jakie jest moje nastawienie na wszelakie mody mowie nie! Sorry ale akceptuje tylko orginalne produkty gw i bez obrazy nie chce zacząć przez to jakiejś ostrej wymiany zdań :p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:16, 18 Maj 2011    Temat postu:

MaYer napisał:
Nie chodzi o to że nie wolno. Tylko że Twój przykład jest z dupy wzięty.....


niezupełnie. Tak samo jak funowski kodeks krzycha, tak samo kodeksy SW, oraz jeszcze bardziej BA, dają mi okazję pograć tymi samymi modelami na ciekawszych, zasadach.

Nie robię tego tylko z tego powodu, że staram się nauczyć porządnie grać kodeksem SM ( bo do grania DA brakuje mi modeli ) . To samo polecam innym kodeksom, bo prawda jest tak, że bardziej boli brak ogrania niż dupny kodeks.

poza tym po rozmowie z darkiem wnioskuje, że jego boli bardziej brak odpowiednich modeli niż wiekowy kodeks, i ku temu wnioskowi się przychylam.

A po kolejne i ostatnie, nie przyzwyczajał bym się do fundexu, bo nowy tau już niedługo Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wojtek dnia Śro 21:22, 18 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:23, 18 Maj 2011    Temat postu:

A ja nigdy nie twierdziłem, że zwiększyłem Tau siłę ognia o 100% i ulepszyłem wszystko co się da aby ciężej napierdalali. BŁĄD. Siłą mojego kodeksu jest to co jest żenującym minusem aktualnego - w oficjalnym brak opcji, w moim jest ich wiele. Więc chodzi wyłącznie o zwiększenie przyjemności z gry a nie zrobienie najlepsiejszego kodeksu.. posądzenie mnie o to z resztą było debilne- przecież to nie moja armia.
Temat miał być wyłącznie do zgłoszeń kampanijnych a się burdel narobił bez powodu, nie podobają się zasady kampanii, nie zgłaszać się i innym nie psuć zabawy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zatii
Mistrz Sedesu



Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Middlefart

PostWysłany: Śro 22:56, 18 Maj 2011    Temat postu:

....i tak powstał czokapik

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darek




Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Culmsee

PostWysłany: Czw 0:56, 19 Maj 2011    Temat postu:

a ja mam, jak to się mawia w blisko związanych ze mną kręgach intelektualistów, z was zwałę Very Happy

10 postów flame'u na temat używania fundexu tau, naskakiwania na siebie z powodu "oficjalności" lub "nieoficjalności" zasad itp. w sytuacji, gdzie najbardziej zainteresowany (czytaj JA Smile ) w ogóle się jeszcze nie zdeklarował czy zagra w kampanii nie mówiąc już o tym, z którego kodeksu skorzysta.

Otóż Panowie, oświadczam co następuje:

z dniem jakimśtam niedługo następującym wyprowadzam się do Oka Terroru (zwanego w potocznej mowie goryli górskich i mało znanym narzeczu Grotów Warszawą) co spowoduje, niespodzianka, moją nieobecność.

W związku z tym mój udział w kampanii będzie tak mało znaczący, że nawet gdyby moja armia miała zasadę: "na 2+ wygrywasz grę, jedynki przerzucasz", to i tak nie miałoby to większego wpływu na całość rzeczonej kampaniji.

Aby nie powodować dalszych dyskusji i kłótni oświadczam także, że będę korzystał z książki "Codex: Tau" wydanej przez firmę Games Workshop Ltd., Willow Rd, Lenton, Nottingham, NG7 2WS, wydrukowanej w Chińskiej Republice Ludowej w roku pańskim 2005.

W tym miejscu chciałbym nadmienić, że Krzychu tworząc fanowski Kodeks dla Tau zrobił kawał świetnej roboty, gra się tym fajnie, przegrywa trochę rzadziej ale wszystko jest na poziomie i wyrównane. Nie mniej jednak zawsze zaznaczałem, że na tych zasadach chcę grać tylko z osobami, które na 100% i bez żadnych zastrzeżeń czy wątpliwości je zaakceptują.

Aha, jeszcze jedna uwaga końcowa. Z przykrością muszę wyraźnie napisać, że skierowana głównie do Panów XX i XY (zainteresowani chyba się domyślają):

NIE SPINAJCIE SIĘ TAK CHOPAKI, BO WAM ŻYŁKI W DUPSKACH POPĘKAJĄ Very Happy

Kurna, to gra jest w końcu, radość i zabawę ma dawać a wy się tu tak stresujecie i kłócicie.

Czas zjeść ten stworzony przez Was czokapik i wrócić do grania.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez darek dnia Czw 0:58, 19 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 8:09, 19 Maj 2011    Temat postu:

ale kto się spina.


Wyrażam swoją opinie, grzecznie tłumaczę dlaczego jest taka a nie inna, a ostatecznie poddam się decyzji organizatorów.

Bo jak każdy Polak mam prawo do własnego zdania Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zatii
Mistrz Sedesu



Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Middlefart

PostWysłany: Czw 8:50, 19 Maj 2011    Temat postu:

Uwolnić mielone krewetki !

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna -> WH 40K Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin