Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna www.ffchok.fora.pl
Chełmżyńskie centrum gier bitewnych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zgłoszenia do kampanii
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna -> WH 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GŁAZEK
Mielone kufaaa!



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 8:23, 22 Wrz 2011    Temat postu:

No to jakieś konkrety poproszę. Do kiedy rozpiskę przesłać , zasady itd. Prosił bym Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:41, 22 Wrz 2011    Temat postu:

Prosisz, mówisz, masz.

Gramy na 1800p
- z tym że zostaje wprowadzone następujące urozmaicenie :
- rozpiskę nadzieli podzielić na dwie części

- rozpiska podstawowa - min 1550p - którą wystawia się na normalnych zasadach

- nieoczekiwana pomoc - jeden oddział warty do 250p, tak aby suma nie przekroczyła 1800p, objęty następującymi zasadami.
1) nie może być to independent charakter
2) oddział musi zaczynać grę w rezerwie
3) oddział wchodzi do gry na zasadach deep striku, zawsze.
4) dopuszcza się przerzut kości rezerw
5) Jeżeli oddział posiada zasadę deep strike, to w przypadku piechoty może szarżować oraz liczy się jakby miał fleet. Pojazd liczony jest jako stacjonarny
6) Oddział nie może scorować

I najważniejsze - przeciwniki otrzymuje Vp jako rekompensatę, czyli wzięcie oddziału za 100 jest jednoznaczne oddaniu przeciwnikowi 100vp.

poza tym obowiązują ogólne zasady podręcznikowe.

Rozpiska składamy do niedzieli wieczór, choć jak najbardziej można w weekend pograć na rozpiskach turnamentowych i zaliczyć gry do pierwszej rundy.

Zadasy turnamentu - wszystkie bitwy gramy tą samą rozpiską, gramy tą samą misję:

Misja:
zaczynanie: standardowo
rozstawienie: krawędziowe
cel misji: znaczniki, ale dość nietypowe

2 znaczniki/artefakty - standardowy znacznik wartość 500p
przeciwnicy umieszczają po jednym w swojej strefie

8 opętani - opętani są istotami opanowanymi przez chaos, należy ich wyłapać

każdy opętany jest warty 50p, znaczniki należy umieścić w strefie niczyjej. Po każdej rundzie znaczniki przesuwają się o 2d6 w kierunku wskazanym scaterką.
Zasady specjalne:
1) opętany ignoruje niebezpieczny i trudny teren. Stara się obejśc tereny niedostępne. Nigdy nie wyjdzie poza krawędź.
2) Nieprzewidywalność: opętany jest nieprzewidywalny, nie wiadomo w którą stronę pójdzie i co zrobi. W przypadku gdy opętany wejdzie w oddział mogą zajść następujące sytuację ( losowo )
1-2 - opętany zaatakuje oddział, tak po prostu rzuci się w furii na pobliski oddział. Oddział należy dostawić do opętanego i rozwiązać walkę w nadchodzącej fazie assault lub dostawić do opętane jeden model, który stoczy z opętanym walkę w pojedynkę ( do momentu aż któryś padnie ). Jeżeli model wygra pojedynek, wtedy oddział będzie działał normalnie. Jeżeli pojedynek przegra, to oddział musi wykonać test przygwożdzenia, a przypadku sukcesu oddział dostawia się do normalnej walki.
3 - opętany przyłącza się do oddziału. Nie wiadomo dlaczego ale opętany zaczyna uważać się za część oddziału. Od tego momentu należy traktować model jako integralną część oddziału. Będzie on podążał z oddziałem do momentu aż nie zda testu LD. Porusza się z prędkością oddziału, ale nie może latać. Ignoruje teren trudny i niebezpieczny. Fleet oddziału przenosi się na opętanego.
4-6 - opętany olewa oddział i idzie sobie dalej

Statystyki opętanego WS - 3 BS- 0 S3 T3 W3 I3 A3 Ld 9 Sv 5+ Inv 5+
specjalne zasady - rending, furious charge, fnp ( 5+ )

3) strzelanie przez opętanego - jeżeli opętany znajduje się na linii ognia, to istnieje możliwość przypadkowego trafienia. Jeżeli tylko opętany jest pomiędzy oddziałem a strzelającym to oddział dostaje save 4+. Należy wziąć wszystkie zdane savy ( lub te zdane na 4 w przypadku dobrego pancerza ). Połowa z nich ( zaokrąglając w górę ) trafiła opętanego

reszta później


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:18, 22 Wrz 2011    Temat postu:

Wait wot? Z jakiej paki z kampanii którą chciałem prowadzić jakiś turniej się robi?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:41, 22 Wrz 2011    Temat postu:

bo nie umiem czytać i popierdoliłem termin "kampani" z "turniejem" Very Happy

a serio to można podziałać i jedno i drugie.

zgłaszam się i do tego i do tego


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna -> WH 40K Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin