Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna www.ffchok.fora.pl
Chełmżyńskie centrum gier bitewnych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mrocznus aniołus
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna -> WH 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:43, 14 Sty 2013    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darek




Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Culmsee

PostWysłany: Pon 22:57, 14 Sty 2013    Temat postu:

uuuuu technologia przyszłości - print screeny z iPada. trochę to utrudnia życie bo nie ma numerów stron z odnośnikami do opisów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:02, 14 Sty 2013    Temat postu:

taa.

kurde, nie wiem co myśleć o nowym kodeksie. Jest kilka fajnych motywów, i kilka zbić

( największe zbicie - muszę urwać taczę librarianowi w termosce Very Happy )

tam luzik, czekam na nowy w wersji papieren.

Ok. jakie opinie ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wojtek dnia Pon 23:06, 14 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:13, 14 Sty 2013    Temat postu:

fajne rysunki i historyjki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:14, 14 Sty 2013    Temat postu:

częściowo ze starego kodeksu. lipka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darek




Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Culmsee

PostWysłany: Pon 23:50, 14 Sty 2013    Temat postu:

Większość tak ma kodeksów, że część tekstów i grafik się powtarza z poprzednich edycji.

Póki co oceniam graficznie i po obejrzeniu kilku zasad. Podobie mi się Smile

Fajne jednostki, fajne zasady, ładny graficznie kodeks: nie patrzyłem jeszcze na koszty punktowe ale już rozmyślam, czy nie chciałbym mieć w przyszłości choćby jednego Nephilim Jetfightera bo model podoba mi się wyjątkowo bardzo!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 9:50, 15 Sty 2013    Temat postu:

ale zasady ma wyjątkowo nie Razz

kodeks jest poskładany bardzo dobrze, praktycznie każdy ( dosłownie każdy ) unit można wystawić ( w opowiednim ustawieniu i w towarzystwie odpowiednich unitów ), ale dosłownie wszystko z kodeksu jest "grywalne" ( waham się jedynie wobec Asmodaia, dark talona i razorbacków ).

fajne jest to, że można wystawić samych "marines" i z odpowiednimi dodatkami robi się koks armia.

Co mi się nie podoba, to to że dobrym aspektem armii są sztandary, ale żeby je wystawić potrzeba command squadów, które są średnie.

Wogóle najlepszy w armii jest koszt kronikarza - 65 pkt.

Jet jest grywalny, ale jednocześnie z dupy - na moje mógłby by być bardziej skuteczny na latajki a mniej skuteczny na pojazdy naziemne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 10:44, 15 Sty 2013    Temat postu:

Kwestie command squadów mi się bardzo podoba - prawie ich się nie widzi na stole, a są klimatowe i teraz są przydatni i to nie zajmują HQ slotów jak masz jakieś inne HQ, supcio.
A także AUSPEXY! yeach, fajnie, klimatowo, podoba mi się to. Termosy mogłyby mieć je z automatu - 1 w oddziale wbudowane w pancerz jak w fluffie. Poza tym przydałoby się aby właśnie takie rzeczy były w większej ilości kodeksów. Tak samo servo skulle tak jak w GK.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Garran dnia Wto 10:58, 15 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:13, 15 Sty 2013    Temat postu:

tak, tylko że commady DA są chyba najgorsze z możliwych.

Co mnie jeszcze wkurza to bronie specjalnie
- blade of calliban np - power axe z gorszym AP. co gorzej nie można ich wymienić
- bronie specjali mają AP3
- broń ezekiela jest co prawda master crafted, ale nie może kobować


Mimo wszystko korci mnie aby grać na ścianie marines Very Happy
( taktyczni+devastatorzy + aegis )
odpowiedni sztandar, libra i idzie grać .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:41, 15 Sty 2013    Temat postu:

Lepsza kopia. Kochane grubasy dostarczają:
[link widoczny dla zalogowanych]

klikać na przycisk download niżej, mniejszy

PS
żałuje, że whirlwindy nie mają opcji AA. Byśmy ich dużo widzieli:)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Garran dnia Wto 23:42, 15 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GŁAZEK
Mielone kufaaa!



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:48, 15 Sty 2013    Temat postu:

Zawsze z IA można braćWink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 0:00, 16 Sty 2013    Temat postu:

Cena nie byłaby zawyżona i po prostu ten pojazd wygląda idealnie aby mieć opcję AA.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GŁAZEK
Mielone kufaaa!



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 0:05, 16 Sty 2013    Temat postu:

Ale po co taka opcja, ludzie wtedy nie kupili by fortyfikacji :p

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez GŁAZEK dnia Śro 0:12, 16 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 0:16, 16 Sty 2013    Temat postu:

No bo przecież po co komu w kodeksie dobra opcja AA przeciw kodeksom które na lotnictwie potrafią przelecieć wszystkich właśnie stąd, że nie ma czym tego strącać?Razz
IA to ratunek, ale modele mieć....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GŁAZEK
Mielone kufaaa!



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 0:18, 16 Sty 2013    Temat postu:

whirlwind tak samo wygląda;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna -> WH 40K Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 2 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin