Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna www.ffchok.fora.pl
Chełmżyńskie centrum gier bitewnych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Klaryfikację zasad.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna -> WH 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darek




Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Culmsee

PostWysłany: Pon 15:26, 05 Lis 2012    Temat postu:



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:54, 05 Lis 2012    Temat postu:

przez ten face aż mi sie smutno zrobiło.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
beszcza




Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Culmsee

PostWysłany: Pią 14:17, 28 Gru 2012    Temat postu:

Chce się upewnić... Daemon prince swoje ataki ma z ap2 ponieważ jest Monstrous Creatures. Daje mu the black mace, które w statystykach ma ap4... Pytanie czy atakuję z ap2 czy ap4? Szukam na wielu forach zagranicznych i każdy piszę, że z ap2 ale wole się upewnić przed turniejem Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:24, 28 Gru 2012    Temat postu:

ap2

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
beszcza




Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Culmsee

PostWysłany: Pią 14:30, 28 Gru 2012    Temat postu:

thx Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darek




Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Culmsee

PostWysłany: Czw 17:30, 07 Mar 2013    Temat postu:

Nowy Codex: Daemons of Chaos. Fiendy Slaneesha obniżają inicjatywę o 5. Co się dzieje, kiedy obniżę komuś inicjatywę do 0?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:37, 07 Mar 2013    Temat postu:

jeżeli niema zapisu o tym, że zmniejszają do 1 maksymalnie, to znaczy o ile dobrze widzę, że dany ktoś nie atakuje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:10, 08 Mar 2013    Temat postu:

waiting for FAQ.
Loading ... 1%


nie ma to jak next babol from gw Very Happy


swoja drogą zapis wytłuszczony , mówi o najniższej wartości - można założyć że modele z inicjatywą 0 atakują po I1.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wojtek dnia Pią 18:26, 08 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darek




Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Culmsee

PostWysłany: Wto 15:57, 23 Kwi 2013    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]


Polecam zajrzeć w polskojęzyczne FAQi w celu pośmiania się z kretyńskich tłumaczeń na język nasz ojczysty (zasada "Crash and Burn" w przypadku zestrzelenia "samolota": "Trzask i Płomienie" Very Happy ).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez darek dnia Wto 16:09, 23 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:44, 23 Kwi 2013    Temat postu:

Nie działa mi strona GW (mam jakieś problemy z netem) ale podobno nowe faqi są i blasty teraz generują własną pulę woundów. Mam nadzieję, że wreszcie rakiety wybuchają.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 8:41, 24 Kwi 2013    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

nowe faqi som, wygląda na to że poruszają większość baboli i niedociagnieć jakie przewijają się na forach. Nawet fajnie - deathwing liczy się do rezerwy, ale za to mogę dokupić dodatkowych łebków do rev command squad - Wygląda na to, że gw serio bierze się za modyfikacje kodeksów przez FAQi.

Jeżeli chodzi o placki to nadal nie wybuchają - a jest nawet gorzej bo chyba jest tak, że plackiem trafiasz tylko jeden oddział - w sensie masz pomieszane genki z gountami - trafiasz ciastkiem 5 gountów i 4 genki, razem 9 hitów i wszystkie idą w genki jako target unit.

Lub inaczej - bierzesz duży placek S10 namierzasz czołg, i przy okazji trafiasz 3 piechórów schowanych za czołgiem - czołg dostaje 4 hity Smile

To jest tak z pracy na szybko i mogę się po trochu mylić, ssprawdze w chałuppie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wojtek dnia Śro 8:42, 24 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darek




Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Culmsee

PostWysłany: Śro 9:04, 24 Kwi 2013    Temat postu:

Ja to rozumiem tak, że robisz "osobną pulę woundów" dla blasta i rozliczasz te woundy dla tych konkretnych modeli, które pod blastem były. Ale też tylko rzuciłem okiem Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:19, 24 Kwi 2013    Temat postu:

no więc tak :
- woundy z blastów idą na nabliższy model z "target unit", nawet jak jest bez LOS - tako rzecze FAQ

tak więc, target unit jest jeden, ten w który deklarujesz strzelanie - czyli tylko ten unit zbiera woundy z wound pool. Nigdzie nie znajduje się zapis, kóry mówi że oddział przypadkowo objęty blastem zostaja "target unit" a więc się nie staje ( swoją drogą to było wielokrotnie kminionie przed faqiem ).

Ergo - modele ranione zniesionym plackiem generują wound pool, który jest przyznawany na unit - cel ( czyli jak ci zniesie placek na własne modele to nic się nie stało, wounda przyznasz na unit cel - czyli wroga )

Nie mam podręcznika przy sobie i piszę z pamięci, ale na 80% jestem pewny, że tak wynika z zapisów.

Ergo - mamy wałek - stoi sobie przeciwnik w rozproszeniu żeby go za bardzo plackami nie karać, podchodzisz modelami i blaścik kładziesz tak by trafić jak najwięcej swoich. Smile ( we love babols )

Z ciekawych rzeczy - zgodnie z nowym FAQiem do DA nie mogę wystwiać termosowych sieraków z tarczami lub pazurami. Niet, sieraku musi mieć power weaponkę


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:42, 24 Kwi 2013    Temat postu:

AHAHAHAHA
NIE.

GW.... Specjaliści w spierdalaniu zasad.


A mi strona gw nie działa kurde.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:30, 24 Kwi 2013    Temat postu:

Przyznam, że nawet ja tracę wiarę w tą grę.

EDIT:

A dzisiaj to już normalnie szaleje z wymyslaniem wałków:

tak więc ogólnie jest kupa z zasadą blastów. Co więcej jeżeli hit i wound jest na modele pod wzornikiem ,to mamy taką sytuację że bierzemy na cel tyrranta ( T6, a czasem nawet T9 ), blaścik schodzi na gargulce ( T3 ) które są trafione i ranione ( na T3 ),czyli mamy kilka razy więcej woundów, które są przyznawane na tyranta ( bo on jest target unit ), który jak ma farta to je wysejwuje.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wojtek dnia Śro 13:24, 24 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna -> WH 40K Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin