Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna www.ffchok.fora.pl
Chełmżyńskie centrum gier bitewnych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wiosenna kampania
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna -> Mordheim
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
beszcza




Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Culmsee

PostWysłany: Nie 19:17, 17 Mar 2013    Temat postu: Wiosenna kampania

Witam i zachęcam do grania w kampanię Mordheim. Zaczniemy klasycznie, tzn. 10 scenariuszy z "Chaos na ulicach". Gracz oficjalnie zapisany to taki który do czwartu (21.03.2013) godziny 20 00 prześlę rozpiskę swojej bandy. Dodatkowo proponuję zdarzenia losowe (zależne od ilości chętnych osób). Pamiętajcie o ratingu bandy Wink
LISTA GRACZY:

hugo_z_doliny_pomaranczy

Banda Krasnoludzcy Poszukiwacze Skarbów: Rating 92

Krasnoludzki Szlachcic: Zhorin "Żelazna pięść"
Krasnoludzki topór, młot, pistolet + darmowy sztylet
Koszt: 118

Krasnoludzki inżynier: Grimnir
Młotx2, Kusza + darmowy sztylet
Koszt: 81

Zabójca trolli: Korgan
Topór, krasnoludzki topór + darmowy sztylet
Koszt: 70

Zabójca trolli: Ulfar
Topór dwuręczny + darmowy sztylet
Koszt: 65

Gromowładny: Snorri
Kusza, młot + darmowy sztylet
Koszt: 68

Gromowładny: Gnorri
Kusza, młot + darmowy sztylet
Koszt: 68

Tileański najemnik: Giuseppe Santangello
Koszt: 30

beszcza

Nieumarli Warband

1 Wampir @ 168 ZK
Sztylet; Maczuga (x1); Ciezki pancerz; Tarcza

1 Nekromanta @ 48 ZK
Sztylet; Łuk; Maczuga (x1)

1 Obrzydliwiec @ 27 ZK
Sztylet; Krótki Łuk; Sztylet (x1)

1 Obrzydliwiec @ 27 ZK
Sztylet; Krótki Łuk; Sztylet (x1)

1 Obrzydliwiec @ 27 ZK
Sztylet; Krótki Łuk; Sztylet (x1)

1 Nieumarle wilki @ 50 ZK

1 Nieumarle wilki @ 50 ZK

1 Nieumarle wilki @ 50 ZK

1 Nieumarle wilki @ 50 ZK

Ranga bandy: 73

Liczba jednostek: 9

Total Warband Cost: 497

Ratkes


Magister: Magister
Maczuga + darmowy sztylet
Koszt: 73zk

Mutant: Reptile
Maczuga + darmowy sztylet
Mutacja: Czarna Krew
Koszt: 58zk

Mutant: Scorpion
Maczuga + darmowy sztylet
Mutacja: Ogon Skorpiona
Koszt: 68zk

Opętany: Maggot
Brak wyposażenia
Mutacja: Brak
Koszt: 90zk

Opętany: Unburied
Brak wyposażenia
Mutacja: Brak
Koszt: 90zk

Zwierzoczłek: Khazra
Topór dwuręczny + darmowy sztylet
Koszt: 60zk

Zwierzoczłek: Broo
Młot bojowy x2 + darmowy sztylet
Koszt: 51zk

Rating: 71

Całkowity koszt: 490zk


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez beszcza dnia Wto 20:21, 19 Mar 2013, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
beszcza




Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Culmsee

PostWysłany: Pon 12:15, 18 Mar 2013    Temat postu:

Głównym założeniem kampanii będzie osiągnięcie progu 40 wyrdstone. Jak zdobywać wyrdstone oprócz tradycyjnej metody? To proste. Kontrolując dzielnice w mieście zdobywa się co turę 1 wyrdstone. Zaznaczę dzielnice miasta nie obrzeża! Fazy zostają identyczne jak w rozszerzonych zasadach do kampanii, czyli:
1. Faza Ruchu,
2. Faza Walki,
3. Faza Eksploracji,
4. Faza Podsumowania.
W Fazie Podsumowania, zliczając ilość kontrolowanych dzielnic, każdy gracz dodatkowo otrzyma za 1 dzielnicę 1 kawałek wyrdstone, 2 dzielnice 2 kawałki itd.
Omijamy całkowicie temat związany c punktami kampanii (PK) ponieważ naszym głównym celem kampanii jest maksymalne wzbogacenie się i ucieczka z tergo przeklętego miejsca... Myślę, że taki główny cele postawi graczy niejednokrotnie przed bardzo trudnymi decyzjami, jak wymiana wyrdstone na złoto, czy też atak na mocniejsze bandy itd.
Ruchy band będą wykonywane anonimowo i zgłaszane do mnie na prywatną wiadomość. Następnie będę nanosił ruchy na mapie i pokazywał wszystkim co i jak. Proszę o zgłoszenie wcześniej kto kim gra w celu zaprojektowania znaczników. Jeśli w danej turze dojdzie do walki gracze umawiają się na spotkanie. Kiedy także faza zostanie skończona następuję kolejna tura. Na tą chwile takie pomysły mi wpadły i modyfikację zasad Kapitana Haka. Jeśli ktoś ma jakąś uwagę, sugestię czekam na info na forum.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:30, 18 Mar 2013    Temat postu:

Tomek jesteś hipokrytyczny. Zasad które rozwijaliśmy latami wspólnie - naprawiając błędy tej marnej mechaniki nie chcesz używać, kampanie 'z internetów woooow' chcesz. Cudze chwalicie, swojego nie znacie Razz
FOCH I CHUJ Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
beszcza




Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Culmsee

PostWysłany: Pon 12:40, 18 Mar 2013    Temat postu:

Po 1 jest to temat tylko kampanii... Po 2 sam nie pamietasz co zostalo dokladnie zmienione... po 3 zasady standardowe są ok i każdemu kto bedzie grał pasują więc nie widze potrzeby modyfikacji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:01, 18 Mar 2013    Temat postu:

Po 1. Kampania tez jest u nas poruszona.
Po 2 nie pamiętam bo jest tego sporo i jest to tak naturalne, że po prostu się tak gra bez pamiętania, że to zmiana, wszystko jest spisane w podręczniku naszym.
Po 3 Nie są, jak ktoś używa pancerzy to niech się nie dziwi, że straci np 50zk na coś co kompletnie nic nie daje.
Po 4 Ja żartem pisałem Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
beszcza




Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Culmsee

PostWysłany: Pon 13:12, 18 Mar 2013    Temat postu:

Myśle, że temat który został poruszony nie dotyczy tematu właściwego także nie potrzebnie zaśmiecamy temat... Na forum są nowe osoby i nie muszą czytać naszego przekomarzania się... Pozdrawiam i czekam na sugestie dotyczące bezpośrednio tematu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:18, 18 Mar 2013    Temat postu:

Nie przesadzaj i nie spinaj się Razz Żartem pisałem, grajcie jak chcecie, fajnie natomiast aby wszyscy (zwłaszcza nowi) wiedzieli, że niema sensów używać pancerzy, broń strzelecka jest słaba a najważniejsza w grze jest ilość modeli.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
beszcza




Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Culmsee

PostWysłany: Pon 13:28, 18 Mar 2013    Temat postu:

Oczywiscie nie zgodze się z Tobą... Nie rozwijam dlaczego bo chciałbym nie pisać tu na temat, ktory nie dotyczy głównego wątka. Jeśli masz ochotę pisać na temat zmian w grze proszę o nowy temat i już Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:41, 18 Mar 2013    Temat postu:

Pograją to się nauczą, nie spotkałem jeszcze grupy graczy którzy grają na oryginalnych zasadach bez modyfikacji, a to i ilość wersji dostępnych w necie mówi za siebie. Ale dobra, kończę temat skoro nie chcesz tutaj pisać.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Garran dnia Pon 13:43, 18 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hugo_z_doliny_pomaranczy




Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dolina Pomarańczy

PostWysłany: Pon 18:14, 18 Mar 2013    Temat postu:

Witam wszystkich serdecznie, mam na imię Łukasz, mam lat 27 i jestem w stałym związku z kobietą, nie mam dzieci ani psa i lubię placki ziemniaczane. To tyle jeśli chodzi o przedstawienie się Razz
Trochę widzę sobie popisaliście więc odniosę się do niektórych waszych wypowiedzi.

1. Wiosenna kampania... Za oknami pizga jak w kieleckim, więc ja bym nazwał ją zimową Razz
2. Myślałem, że zagramy normalną kampanię, scenariusz po scenariuszu na początek, a nie z jakimiś dodatkowymi strategicznymi zasadami typu zajmuj dzielnice. Chciałbym, żebyś mi to wszystko wytłumaczył jakoś, najlepiej w cztery (lub więcej, najlepiej wszystkim na raz) oczy. Nie mam nic przeciwko, choć zastanawiam się, czy nie będzie tak, że zdarzy się, że ktoś np. sobie nie powalczy jakiegoś tygodnia, to raz, a dwa, nie wiem czy nowi nie powinni się skupić bardziej na obczajeniu podstawowych zasad.
3. Nie kłóćta się Razz
4. Zbroje są do bani w podstawowych zasadach Razz
5. W grze nie jest najważniejsza ilość modeli, tylko dobra zabawa!
To by tyle było. Oto majnen rozpisken:

Banda Krasnoludzcy Poszukiwacze Skarbów: Rating 92

Krasnoludzki Szlachcic: Zhorin "Żelazna pięść"
Krasnoludzki topór, młot, pistolet + darmowy sztylet
Koszt: 118

Krasnoludzki inżynier: Grimnir
Młotx2, Kusza + darmowy sztylet
Koszt: 81

Zabójca trolli: Korgan
Topór, krasnoludzki topór + darmowy sztylet
Koszt: 70

Zabójca trolli: Ulfar
Topór dwuręczny + darmowy sztylet
Koszt: 65

Gromowładny: Snorri
Kusza, młot + darmowy sztylet
Koszt: 68

Gromowładny: Gnorri
Kusza, młot + darmowy sztylet
Koszt: 68

Tileański najemnik: Giuseppe Santangello
Koszt: 30


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hugo_z_doliny_pomaranczy dnia Pon 18:18, 18 Mar 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kadus




Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Human Sphere

PostWysłany: Pon 19:38, 18 Mar 2013    Temat postu:

Jeszcze się nie zaczęło, a już power gaming Razz
Ja określam się jako chętny i gotowy, jednak potrzebuję jeszcze chwilę aby przypomnieć sobie zasady (których swoją drogą praktycznie nie znam) i ogarnąć rozpiskę ale na 90% dam radę do czwartku z tym. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hugo_z_doliny_pomaranczy




Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dolina Pomarańczy

PostWysłany: Pon 19:58, 18 Mar 2013    Temat postu:

Ooooo, to się robi powoli mała ekipka Smile Z Tobą Kaduś jeszcze chyba nie grałem, albo nie pamiętam Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kadus




Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Human Sphere

PostWysłany: Pon 20:47, 18 Mar 2013    Temat postu:

Chyba nie graliśmy ale to tym lepiej, większy fun będzie Smile Niech krasnoludy wracają do swoich gór, bowiem zbliżają się z najciemniejszych zakątków Drakwaldu prawdziwe dzieci chaosu, bestialskie, brutalne i dzikie hybrydy kierujące się zapachem krwi i wiedzione przez mroczną i chaotyczną magię w stronę Miasta Potępionych.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
beszcza




Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Culmsee

PostWysłany: Pon 20:57, 18 Mar 2013    Temat postu:

Moje oczy radują się widząc kolejnych śmiałków mających ochotę zwiedzić to splugawione miasto... Co do konkretów technicznych ponieważ pojawiły się pytania, zwątpienia i niejasności. Kampania będzie odgrywana w sposób KLASYCZNY. Przewiduję 10 scenariuszy losowanych z podręcznika głównego. Po każdej w wolnej chwili chciałbym przedstawić wam mój pomysł grania kampanii z wykorzystaniem mapy Mordheim. Oczywiście będę wdzięczny za rady i wszelkie sugestie. Po grach omówimy szczegóły. Także moi mili czekam na czwartku (do godziny 20 00) na rozpiski. Spotykamy się w sobotę w Choku o 9 30.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:01, 18 Mar 2013    Temat postu:

Scenariusze z podręcznika nie są przystosowane do grania w więcej niż 2 osoby.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna -> Mordheim Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin