Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna www.ffchok.fora.pl
Chełmżyńskie centrum gier bitewnych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

VI edycja

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna -> WH 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:45, 11 Sty 2012    Temat postu: VI edycja

Panowie przeciek podobno się zrobił w GW i oto co wyciekło odnośnie VI edycji Warhammera 40k
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darek




Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Culmsee

PostWysłany: Śro 19:10, 11 Sty 2012    Temat postu:

od dnia, kiedy GW wprowadziło "żelazną kurtynę" nie ufam żadnym pseudoprzeciekom. Większość z nich to fantazje i wymysły.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:34, 11 Sty 2012    Temat postu:

szczerze

wygląda prawdziwie. Dużo rzeczy pokrywa się z plotami.

Co więcej - Nawet ten przeciek jest o wiele lepiej dopracowany niż 5ed podręcznik. Sporo rzeczy jest tłumaczonych łopatologicznie.

poza tym jest w formie poprzednich przecieków, a tamte się sprawdziły.

ok. kto chętny na play testy ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GŁAZEK
Mielone kufaaa!



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:28, 11 Sty 2012    Temat postu:

A czemu nie ma w aktualizacji mego kodeksu Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 7:12, 12 Sty 2012    Temat postu:

Bo jest następnym kodeksem który będzie wydany. Ja mogę playtestować ale musze to przeczytać najpierw ;D
No i tak to jest, że grube przecieki w 90% się sprawdzają więc wierzę, że tak będzie wyglądała VI edycja, może z drobnymi zmianami bo wiadomo - testy robią swoje i poprawki mogą być.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:30, 13 Sty 2012    Temat postu:

drugie czytanie.

wnioski.

- o wiele bardziej dopracowany niż poprzedni

- skomplikowany opis kryje dość proste zasady.

- poza zmianą kolejności poszczególnych faz zmiany tak na prawdę dość kosmetyczne. W większości ihmo na plus, można rzecz wykonane w taki sposób aby urealnić rozgrywkę. m.in

- taranujący pojazd zadaje obrażenia taranowanej jednostce
- pojazd nie rzuca na niebezpieczny w trudnym terenie, tylko w niebezpiecznym
- efekty na pojazdach się kumulują, t.j. - jeżeli pojazd był stunned przed strzelaniem, to efekty stunned liczony jest jak zniszczona broń, zniszczona broń jako immobil, immobil jako wrak.
- koniec z urywaniem broni pojazdom - pojazd tylko sztrzela gorzej
- można opóźniać rezerwy, jak również można kilka oddziałow połączyć jako jedną pozycję rezerw. Można też rzucić ( do 3 ) kilkoma kostkami na wyjście z rezerw
- Fleet dodaje 2'' do ruchu ( 4 przy bieganiu i szarżowaniu )

- rozróżnienie trafienia - przykładowo :
-- ork( BS2 ) trafi w nieruchomy pojazd na 3+, ale np. w zapierdalającego speedera na 6+
-- marines ( BS4) trafi w czołg na 2+, natomiast w speedera na 4 itp.

zmiany też w blastach - najpierw wybieramy cel, potem rzucamy na trafienie normalnie. Jak nie trafiliśmy to blast scateruje - ale tylko o 2x wynik rzutu kością na trafienie.

czyli - vindykator ( BS4) strzela do nieruchomego pojazdu ( EV1) - trafia na 2+, czyli w najgorszym wypadku blast zniesie o 2 cale - oznacza to że marines praktycznie nie mogą nie trafić blastem w pojazd

z drugiej stony blasty orków żadko trafiają w cel i znosi je jak szatan.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zatii
Mistrz Sedesu



Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Middlefart

PostWysłany: Pią 14:41, 13 Sty 2012    Temat postu:

jeśli chodzi o broń blastową wydaje mi się ze te zmiany są zbędę. Ta zasada jako jedna z nielicznych jest dosyć dobrze stworzona i opisana. Jeśli wejdzie ta zasada o której mówisz gw zarobi krocie na figurkach reprezentujących pojazdy lub jednostki posiadające blasty Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:31, 14 Sty 2012    Temat postu:

http://www.youtube.com/watch?v=odjyAYmGTZs

i coś odemnie

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wojtek dnia Sob 16:06, 14 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darek




Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Culmsee

PostWysłany: Wto 12:47, 24 Sty 2012    Temat postu:

drobna myśl: jeżeli (JEŻELI) te zasady są zbliżone do prawdy to w końcu przestanie się opłacać granie "po turecku" czyli przynoszenie noży na strzelaninę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:47, 26 Sty 2012    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:44, 04 Lut 2012    Temat postu:

Ostatnie ploty gw mówią, że w kwietniu ma wyjść kodeks DA.
Q2, a chciałem pograć orkami jeszcze trochę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna -> WH 40K Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin