Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna www.ffchok.fora.pl
Chełmżyńskie centrum gier bitewnych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pierniki Herezji XII

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna -> WH 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wielebny rafael




Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:17, 08 Cze 2013    Temat postu: Pierniki Herezji XII

Przekierowuje zaproszenie na turniej



Cytat:
Twierdza Toruń zaprasza na turniej lokalny „Pierniki Herezji XII”, który odbędzie się 15.06.2013 r.

Informacje ogólne:

Miejscówka: MDK, Toruń, Przedzamcze 11/15
Wejściówka: 10 zł
Termin: 15 czerwca 2013
Gramy: 3 bitew na 1410 pkt
Czas jednej gry: 2h

Ramówka:
Zapisy: 09:30-10:00
Pierwsza bitwa: 10:00-12:00
Druga bitwa: 12:15-14:15
Trzecia bitwa: 14:30-16:30

Zasady:

1. Armie na 1410 pkt, Standardowy FOC, sojusznicy dopuszczeni ale wliczają się do głównego FOC’a.

2. Można używać Special Characters oraz bohaterów imiennych.
Z fortyfikacji dopuszczony jedynie Aegis.

3. Dopuszczone armie: wszystkie armie i jednostki oficjalne, SoB z WD.

4. Zabronione Imperial Armour.

5. Jednostki powinny być reprezentowane przez adekwatne figurki (WYSIWYG). Niemniej małe odstępstwa będą akceptowane.

6.Zgłoszenia jak i rozpiski* należy przesyłać na [link widoczny dla zalogowanych] . Za poprawne rozpiski, przesłane w terminie do 13 czerwca 2013 r. uczestnik otrzyma 3 punkty do klasyfikacji turnieju.
*Rozpiski poproszę w załączniku .txt. Rozpiski proszę wysyłać w formacie:

Nazwy oddziałów i ekwipunku należy podać w języku angielskim, bez kosztów cząstkowych.
Gracz: (Imię, ksywka, nazwisko)

HQ1 : (imię jednostki, wykupione opcje, odnośnik do trasportu dedykowanego) [(suma punktów bez kosztu transportu)pts]
HQ2 : : (...)

Elite1 : (...)
Elite2 : (...)
Elite3: (...)

Troop 1 : (...)
Troop 2 : (...)
Troop 3 : (...)
Troop 4 : (...)
Troop 5 : (...)
Troop 6 : (...)

FA1: (...)
FA2: (...)
FA3: (...)

HS1: (...)
HS2: (...)
HS3: (...)

Transport1 : (nazwa, opcje, przypisana jednostka) [(punkty)pts]
Transport2 : (analogicznie...)
TransportX : (...)
(proszę nie umieszczać domyślnych opcji!)

TOTAL [(punkty)pts]
Modele: liczba modeli

Przykład prawidłowo wpisanych jednostek:
Troops1: 10 Assault Squad- 2x melta, sergeant: power fist- 235 [transport1]
Transport1: Land Raider- multi-melta- 225 [troops1]

Zgłoszenia z inną formą wysłanych rozpisek będą złośliwie ignorowanie i nie punktowane!!!

7. Gramy na stolach 60"x48"

8. Obowiązują oficjalne FAQ, PKZ oraz gramy na 6ed tak w ramach przypomnienia jakby ktoś nie wiedział Wink.

9. Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wymagane jest również posiadanie podręczników, lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady). Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść.

10. Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają, lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.

11. Armie NIE muszą być pomalowane ale powinny spełniać Wysiwyg (niemniej małe odstępstwa będą akceptowane.).

12. Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.

13. W wyniku losowania, gracze zostaną podzieleni na pary, w których rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane przez komputer (program Sędziówka). Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji par.

14. Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.

15. Misje:

Misje
- W każdej misji jeden oddział może zajmować/blokować tylko jeden objectiv, w przypadku zajmowania więcej niż jednego gracz wyraźnie musi zadeklarować który znacznik zajmuje dany oddział.
- We wszystkich misjach obowiązują: Rezerwy, Deep Strike, Infiltracja, night fight - zgodnie z podręcznikiem
- We wszystkich misjach obowiązuje random game length czyli 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+.
- W każdej misji obowiązują następujące cele dodatkowe”:
Slay the warlord, linebreaker, first blood, po 1VP każdy
-w przypadku wybicia jednostek przeciwnika przed ukończeniem ostatniej tury gracz zdobywa tyle objectiv’ów ile ma scoringów. Oczywiście górnym limitem jest limit możliwych objectiv’ów.


Punktacja:
0 różnicy- 10: 10
1 pkt różnicy- 11: 9
2 pkt różnicy- 12: 8 itd


Scenariusz 1 "Lekka jazda naprzód!"
Wystawienie: Vanguard strike czyli trójkąty
primary objective: Znaczniki
Przed wystawieniem armii gracze naprzemiennie ustawiają w sumie 6 znaczników tak aby były 12” cali od siebie i 6 od krawędzi. W tajemnicy zapisują wartość poszczególnych znaczników (1,2 i 3VP) po próbie przejęcia inicjatywy gracze wyjawiają ile dany znacznik jest wart.
Zasada specjalna: "Lekka jazda naprzód!" Jednostki z F.A. scorują ale za zabicie tych jednostek przeciwnik otrzymuje 1VP.
-First Blood, Line Breaker, Slay the Warlord


Scenariusz 2 „ Pojedynek Zbyszka”
Wystawienie: Dawn of war
Primary objective anihilacja
Zasady spec. „Jam jest Zbyszko z Bogdańca”
Wybieramy jednego z charakterów który nie jest independentem oraz nie jest monstrem (o ile takiego mamy) czyli np sierżanta, noba,exarche itp. Model ten otrzymuje zasadę fearless a po za tym w pojedynkach przerzuca wszystkie nieudane rzuty na trafienia. Natomiast, jeżeli dany sierżant nam polegnie przeciwnik otrzymuje 1VP.
Dodatkowo za zabicie 50% KP przeciwnika (zaokrąglając w górę) otrzymujemy +1 VP, za zabicie 75% +2VP a za 100% +3VP (punkty te nie sumują się więc gdy zniszczymy 75% otrzymujemy 2VP a nie 1+2).
Reasumując:
Każdy zabity KP +1VP
Zabity Zbyszko przeciwnika +1VP
Zabicie procentową 50%/75%/100% KP przeciwnika 1/2/3 VP
- First Blood, Line Breaker, Slay the Warlord


Scenariusz 3 „Dwa nagie miecze”
Wystawienie: Hammer and anvil
primary objective: Dwa nagie miecze
Każdy scoring nie uciekający unit w strefie rozstawienia przeciwnika na koniec gry to 2VP, dodatkowo musimy wytypować jeden z naszych scoringów (typujemy jawnie przed przejęciem inicjatywy). Oddział ten dzierży "dwa nagie miecze", jeżeli ten oddział będzie na koniec gry w strefie przeciwnika otrzymujemy dodatkowe 2VP. Jeżeli zginie to przeciwnik otrzymuje 2 dodatkowe VP.
Reasumując:
Każdy scoring w strefie przeciwnika 2VP
Oddział z nagimi mieczami w strefie przeciwnika +2VP
Zabicie oddziału przeciwnika z 2 nagimi mieczami +2VP
-First Blood, Line Breaker, Slay the Warlord


16. Klaryfikacje terenowe:

WiP


[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wielebny rafael dnia Sob 14:18, 08 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna -> WH 40K Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin