Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna www.ffchok.fora.pl
Chełmżyńskie centrum gier bitewnych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kill Team

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna -> WH 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darek




Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Culmsee

PostWysłany: Czw 9:29, 11 Lip 2013    Temat postu: Kill Team

Ostatnio 40k popadło w niełaskę. Różne są tego przyczyny, zagłębiać się w nie nie chcę. Jednym z powodów jest jednak liczba modeli, które trzeba ze sobą targać i czas trwania rozgrywki.

Jako, że klimat 40k pozostaje nadal bardzo bliski mojemu sercu (grimderp FTW) chciałem wam przypomnieć Kill Teamy. Trafiłem dziś na zbiór zasad do przeprowadzenia killteamowego, jednodniowego turnieju.

Pomysł na razie pozostawiam do przemyślenia. Link poniżej.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez darek dnia Czw 9:30, 11 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kadus




Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Human Sphere

PostWysłany: Czw 17:30, 11 Lip 2013    Temat postu:

Wystawisz Riptida i po graniu Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GŁAZEK
Mielone kufaaa!



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 6:29, 12 Lip 2013    Temat postu:

Można jak najbardziej pomysleć nad tym, ale też i grać smiało. Zawsze za:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mondzi




Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:50, 21 Lip 2013    Temat postu:

gdzieś obiły mi się zasady kill teama z obostrzeniem że nie można wystawiać modeli z T>=6.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:42, 21 Lip 2013    Temat postu:

Ktoś sobie wymyślił. W normalnym Kill Team nic takiego niema.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mondzi




Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:04, 22 Lip 2013    Temat postu:

może też sobie wymyślimy takie coś

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:39, 22 Lip 2013    Temat postu:

A jest coś w ogóle co można brać na 200 punktów nie z HQ albo Heavy co ma więcej T niż 6? Nic takiego sobie nie przypominam, a z T6 nigdy nie było problemu - wystawiałem Hive guardy 3 (i parę kurduplów) z mieszanym skutkiem, no bo jak wystawie coś takiego to punktów już brakuje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mondzi




Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:19, 22 Lip 2013    Temat postu:

chyba że mylę z patrolem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:58, 22 Lip 2013    Temat postu:

Chyba tak, patrolu nie znam zbytnio.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mondzi




Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:27, 24 Lip 2013    Temat postu:

Armie na 500 pkt, zbudowane według następujących zasad:

0-1 Headquarter
1-4 Troops
0-1 Elite
0-1 Fast Attack
0-1 Heavy Support

Maksymalny Save (pancerz) jednostek to 3+.

Maksymalny Invunerable Save jednostek to 4+.

Maksymalnie 2 Woundy (rany), poza jednostkami ze slotu Troops oraz jednostkami typu Swarm, które mogą mieć 3 Woundy.

Maksymalny Toughness (wytrzymałość) jednostek to 5.

Jeżeli w sposób losowy (+1 do save dla eldarskiej rady lub +1 wound dla demonów, lub Iron Arm) któraś z cech przekroczy lub może przekroczyć ograniczenia należy ją przerzucić.

Trzeba posiadać co najmniej 3 Kill Pointy.

Maksymalny koszt punktowy jednostki nie może przekraczać 250 punktów.

Nie trzeba brać jednostek, które są zaznaczone w Kodeksie jako obowiązkowe (jednostki oznaczone jako 1+).
Suma pancerzy pojazdów (po modyfikatorach) nie może przekraczać 33.

Zakaz wystawiania pojazdów typu Flayer (???).

Zakaz brania broni typu Ordnance.

Zakaz brania bohaterów imiennych i specjalnych.

Zakaz brania fortyfikacji.

Zakaz brania sojuszników.

W przypadku jeżeli gracz nie posiada HQ, Warlordem zostaje model o najwyższym Ld (jeżeli jest to możliwe musi to być charakter, jeżeli nie model wybrany na Warlorda staje się charakterem). Warlord wybrany w ten sposób nie losuje Warlord Traita.


Ot takie cos np. Autorstwa poznanskiego Sztabu

Patrol, który myliłem z kill teamem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:17, 24 Lip 2013    Temat postu:

Meh stanowczo wolę Kill Team'owe zasady (jeśli w ogóle), dzięki temu, że każdy model działa samodzielnie nawet złudzenie taktyki się robi Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna -> WH 40K Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin