Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna www.ffchok.fora.pl
Chełmżyńskie centrum gier bitewnych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

El culmzze turnamento numero duo
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna -> WH 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:29, 22 Wrz 2011    Temat postu: El culmzze turnamento numero duo

Gramy na 1800p
- z tym że zostaje wprowadzone następujące urozmaicenie :
- rozpiskę nadzieli podzielić na dwie części

- rozpiska podstawowa - min 1550p - którą wystawia się na normalnych zasadach

- nieoczekiwana pomoc - jeden oddział warty do 250p, tak aby suma nie przekroczyła 1800p, objęty następującymi zasadami.
1) nie może być to independent charakter
2) oddział musi zaczynać grę w rezerwie
3) oddział wchodzi do gry na zasadach deep striku, zawsze.
4) dopuszcza się przerzut kości rezerw
5) Oddział po deep striku może szarżować, ale nie jednocześnie szarżować i strzelać. Oddział posiadający zasadę deep strike jest traktowany jakby miał fleet. Ponadto oddział jest traktowany jak stacjonarny, czyli może prowadzić ogień z broni heavy. Deep strikujacy pojazd posiadający zdolność DS jest traktowany jako stacjonarny.
6) Oddział nie może scorować
7) może być to transporter, o ile zawartość z wkładką nie przekroczy limitu 250p.

I najważniejsze - przeciwniki otrzymuje koszt w Vp jako rekompensatę, czyli wzięcie oddziału za 100 jest jednoznaczne oddaniu przeciwnikowi 100vp.

poza tym obowiązują ogólne zasady podręcznikowe.

Rozpiska składamy do niedzieli wieczór, choć jak najbardziej można w weekend pograć na rozpiskach turnamentowych i zaliczyć gry do pierwszej rundy.

Zadasy turnamentu - wszystkie bitwy gramy tą samą rozpiską, gramy tą samą misję:

Misja:
zaczynanie: standardowo
rozstawienie: krawędziowe
cel misji: znaczniki, ale dość nietypowe

2 znaczniki/artefakty - standardowy znacznik wartość 500p
przeciwnicy umieszczają po jednym w swojej strefie

6 opętani - opętani są istotami opanowanymi przez chaos, należy ich wyłapać

Opętani są to istoty opanowane przez demony. Istoty te należy wyłapać.


Zasady specjalne:

1) Znacznik jest ruchomy, tzn po turze gracza należy wykonać ruchy opętanych. Opętany poruszy się o 2k6 w kierunku wskazanym scaterką. opętany ignoruje niebezpieczny i trudny teren. Stara się obejść tereny niedostępne po najkrótszej drodze. Nigdy nie wyjdzie poza krawędź.

2) Nieprzewidywalność: opętany jest nieprzewidywalny, nie wiadomo w którą stronę pójdzie i co zrobi.
W przypadku gdy opętany znajdzie się w odległości 1'' od innego modelu należy rzucić kostką aby zobaczyć jak się zachowa:

1-2 - opętany zaatakuje oddział, tak po prostu rzuci się w furii na pobliski oddział.
Oddział należy dostawić do opętanego i rozwiązać walkę w nadchodzącej fazie assault lub dostawić do opętane jeden model, który stoczy z opętanym walkę w pojedynkę, walka trwa do momentu aż któryś padnie. Jeżeli model wygra pojedynek, wtedy oddział będzie działał normalnie. Jeżeli pojedynek przegra, to oddział musi wykonać test przygwożdzenia, a przypadku sukcesu oddział dostawia się do normalnej walki z opentanym
.
3 - opętany przyłącza się do oddziału. Nie wiadomo dlaczego ale opętany zaczyna podążać za oddziałem.
- w sensie że jest jeńcem,lub chwilowo odzyskał świadomość, lub po prostu postanowił powalczyć sobie u boku orków - przyjmujemy że oddziały mają rozkaz złapać opętanych żywych

Od tego momentu należy traktować model opętanego jako integralną część oddziału. Będzie on podążał z oddziałem do momentu aż nie zda testu LD ( wykonywanego w turze opętanych ). Będzie też walczył razem z oddziałem. Porusza się z prędkością oddziału, ale nie może latać. Ignoruje teren trudny i niebezpieczny. Fleet oddziału przenosi się na opętanego. W turze w której opętany opuści odział nie wykonuje żadnych innych akcji.
Opętany nigdy nie połączy się z innym opętanym.
Ten wynik jest ignorowany w przypadku pojazdów innych niż walker lub transport.

4-6 - opętany olewa oddział i idzie sobie dalej

Statystyki opętanego WS - 3 BS- 0 S3 T3 W3 I3 A3 Ld 9 Sv 5+ Inv 5+
specjalne zasady - rending, furious charge, fnp ( 5+ ), regeneracja ( 5+ )

3) strzelanie przez opętanego - jeżeli opętany znajduje się na linii ognia, to istnieje możliwość przypadkowego trafienia.
Jeżeli tylko opętany jest pomiędzy oddziałem a strzelającym to oddział dostaje save 4+. Należy wziąć wszystkie zdane cover savy ( lub armour savy zdane na 4 + ). Połowa z nich ( zaokrąglając w górę ) są to trafienia w opętanego

4) Śmierć opętanego- bo nie każdemu jest dane przeżyć
4.1 - jeżeli w wyniku działania któregoś z graczy woundy opętanego spadną do 0 to gracz otrzymuje 100 pkt karnych
4.2 - martwy opętany nie jest usuwany z pola bitwy tylko staje się znacznikiem wartym 50p, jednakże nie jest to spokojny znacznik. W kazdej turze opętanych należy rzucić k6 i zobaczyć efekt:
1 - nic, opętany dalej jest martwy
2 - opętany wstaje z martwych :należy przeprowadzić test regeneracji(4+). rzucamy kością na każdy wound
3 - demoniczna esencją przenosi się do innego ciała. Najbliższy model ( z wyłaczeniem pojazdów, ale nie walkerów ) zostaje nowym opętanym. Znacznik opętanego należy usunąć
4 - wybuch zwłok - ciało opętanego wybucha na 2k6 cali. Modele w zasięgu otrzymują trafienie S6 Ap5. Obrażenia przyznajemy normalnie. Usuwamy znacznik
5 - zemsta demonów - oddział, który spowodował śmierć opętanego otrzymuje k6 trafień S10 ap2. no cover save. Usuwamy znacznik
6 - demoniczna manifestacja - demon uwolnił się. Znacznik usuwamy i zamieniamy go modelem demona ( albo zostawiamy poprzedni ) wszystko jedno. W każdym razie od tego momentu demon będzie posuwał się w stronę najbliższego oddziału ( o 3k6 ) w celu skopaniu mu tyłka

Staty;
Ws6 bs0 S5 T5 W4 I5 A5 Sv 5+ Ld10 - monster creature,

Upitolenie demona warte jest 250p

5) punktacja opętanych.
5.1 - opętany w 3'' oddziału na koniec gry - +100 p
5.2 - martwy opętany w 3'' - +50p
5.3 - zabicie opetanego - -100 p
5.4 - demon w 3'' na koniec gry - -50p
5.5 - zabicie demona - +250p

punkty za opętanych są zdobywane przez każdy oddział, nie tylko scorujący.


WIDEŁKI
10-10 - >249
11-9 - 250-499
12-8 - 500-749
13-7 - 750-999
14-6 - 1000-1249
15-5 - 1250-1499
16-4 - 1500-1749
17-3 - 1750-1999
18-2 - 2000-2249
19-1 - 2250-2499
20-0 - >2500


lub gramy na standardowe misje na 4 znaczniki ( 400p ) , przy widełkach jak w poprzednim turnieju. Ale myślę że z opętanymi będzie większy fun.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wojtek dnia Czw 18:37, 22 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zatii
Mistrz Sedesu



Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Middlefart

PostWysłany: Czw 20:34, 22 Wrz 2011    Temat postu:

o kurwa..... nie można po prostu zagrać na normalnych zasadach z podręcznika ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:40, 22 Wrz 2011    Temat postu:

no można Very Happy
jak napisałem- na 1800 na poprzednich zasadach widełkach, bo widełki must być


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GŁAZEK
Mielone kufaaa!



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:03, 22 Wrz 2011    Temat postu:

Ja moge zagrać na obojętnie jakich zasadach. Myslę jednak że dobrze by było zrobić ankiete i zobaczyć co Chełmżyńscy gracze preferują.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zatii
Mistrz Sedesu



Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Middlefart

PostWysłany: Czw 21:22, 22 Wrz 2011    Temat postu:

no i ja na 1800 nie dam rady nic sensownego stworzyć. Chyba ze battleforce przyjdzie ale nie wiem kiedy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
beszcza




Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Culmsee

PostWysłany: Czw 22:05, 22 Wrz 2011    Temat postu:

a moze 2k??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zatii
Mistrz Sedesu



Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Middlefart

PostWysłany: Czw 22:21, 22 Wrz 2011    Temat postu:

tak na 2 k będę mógł bo na 1800 nie mogłem....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:32, 22 Wrz 2011    Temat postu:

nie widzę problemu proxowania piechoty i tego lemana

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darek




Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Culmsee

PostWysłany: Pią 0:06, 23 Wrz 2011    Temat postu:

ale zasady turnieju faktycznie zakręcone jak ruski ciągnik...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 6:54, 23 Wrz 2011    Temat postu:

ok. czyli gramy normalnie.

to teraz poproszę rozpiski na pw do końca tygodnia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GŁAZEK
Mielone kufaaa!



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 8:19, 23 Wrz 2011    Temat postu:

A takie pytanko mam. Czy mogę wystawić dropa z IA?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 8:59, 23 Wrz 2011    Temat postu:

Dobre pytanie.

Nie widzę w problemu w takim stwierdzeniu.
" Jeżeli pojazd znajduje się w dexie, to można wziąć jego zamiennik z IA "

Wszystkie inne pojazda z IA nie są dopuszczone.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wojtek dnia Pią 13:05, 23 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:40, 23 Wrz 2011    Temat postu:

Wojtek zacząłeś pracować dla GW?;p Dlaczego tylko IA2 (SPHAAAAACE MAHEEEEEEEENS)? Wiem, że walają się wszędzie i wystają z każdego zakamarka ale będzie jeszcze Gwardia inie wiem czym Darek będzie grał. Aczkolwiek ja i tak nie gram;p

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Garran dnia Pią 10:47, 23 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GŁAZEK
Mielone kufaaa!



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:32, 23 Wrz 2011    Temat postu:

Nie będziesz grać a marudzisz Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaYer




Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:36, 23 Wrz 2011    Temat postu:

Przeciez to tylko drop jest. Jak zwykle problemy...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna -> WH 40K Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin