Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna www.ffchok.fora.pl
Chełmżyńskie centrum gier bitewnych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pomysły

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna -> Umbra Turris
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:46, 17 Cze 2011    Temat postu: Pomysły

Co chcielibyście zobaczyć w UT?
Jeżeli macie pomysły na nowe zadania, przedmioty, profesje itp to wpisujcie tutaj, może coś się pojawi oficjalnie:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GŁAZEK
Mielone kufaaa!



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 0:06, 18 Cze 2011    Temat postu:

A może cyklop by się nadał? A zdolność to większy zasięg na wypatrywanie zamiast 30 to 40 czy cuś w ten deseń Very Happy
Złodziej jako profesja też fajna mogła by być na 5+ kradnie wylosowany ekwipunek lub przedmiot.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 1:51, 18 Cze 2011    Temat postu:

Ras nie ruszać. To świat autorów gry i wstawianie w niego na siłę czego nie chcieli to nie jest dobry pomysł, traci pierwotny zamysł. No i brak tu szans prawie na wprowadzenie takich rzeczy w oficjalnym wydaniu.
Złodziej - zamierzam dać możliwość takiej właśnie umiejętności jako rozwój Łapserdaka - w planowanym dodatku o kampanii i rozwoju postaci.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Garran dnia Sob 1:52, 18 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GŁAZEK
Mielone kufaaa!



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:28, 18 Cze 2011    Temat postu:

A czemu nie? Przecież wspominałeś o wydaniu wampirów więc czemu w przyszłości nie mogło by być cyklopa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wielebny rafael




Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:10, 26 Cze 2011    Temat postu:

Dość płodny dzień w pracy miałem.
Pomalowałem orka i nabazgrałem trzy lokacyjną mini kampanie "Magiczne komponenta" ..... jak co podrzucę kiedyś na play testy do Was miśki ..... da rade?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:35, 26 Cze 2011    Temat postu:

Bardzo chętnie bo dokładnie takich rzeczy potrzebujęSmile Jeżeli się nada spodziewaj się, że będzie wcielone do oficjalnego wydania:) (o ile się zgodzisz). Generalnie kampania będzie składać się z Wypraw. To może być jedna z nich..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:42, 24 Lip 2011    Temat postu:

przejrzałem zasady w ramach obijania się w pracy.

Po pobieżnym przejrzeniu stwierdzam, że najbardziej brakuje mi dodatkowych umiejętności do wykupienia. Ogólnie liczba kombinacji jest znośna, z tym że przydałyby się urozmaicenia w stylu np "strzelec wyborowy", skradanie itp.
Ogólnie jakieś zdolności do wykupienia dodatkowo ponad klasowe i rasowe, w tym takie które polepszają już posiadane.

Z przedmiotów to brakuje jakiś standardowych "medykaliów". Ciekawe byłyby też arkana i sieci, jako element blokowania dla niemagicznych hero. Krasnoludy i orki mogły by mieć granaty lub bombki
Ogólnie przydałby się jakiś standardowy ekwipunek poza bronią i pancerzem.
Fajnie by było, gdyby było można dołożyć przedmioty umagicznione. Ino nie przez losowanie. Tak z bazy by było można fajnie wymodelować bohatera.

Idąc dalej w tą stronę mogła by się przydać profesja medyczna/zielarska. Wpadł mi do głowy jeszcze myśliwy/traper ze zdolnością ustawiania pułapek. Pułapki to też w sumie ciekawy ekwipunek.

Podoba mi się motyw losowania dodatkowych przedmiotów. Tylko że moim zdaniem trochę bieda. Ogólnie rzut 3K6 wygląda fajnie i z tego co widzę daje przyjemny rozrzut losowy.
Można by dodatkowe przedmioty podzielić na kategorię ( np. magiczne, zioła, artefakty, stroje itp. ). Można by wtedy zakombinować ze zdolnościami hero ( np. umięjętność zielarstwo dawało by +1 na rzut w tabelce dodatkowych przedmiotów lub coś w ten deseń ).

Lub można dołożyć umięjętności dla bohaterów typu właśnie zielarstwo - np. bohater z zielarstwem losuje przed grą dodatkowy przedmiot na zasadach tabelki. ( takimi umiejętnościami mogło by być zielarstwo, ważenie trucizn, zastawianie pułapek pułapek, materiały wybuchowe Very Happy. Można by nawet pokusić się o kombinację.
Np. bohater z zastawianiem pułapek losuje przed grą jakie pułapki może zostawić. Jakby miał jeszcze materiały wybuchowe to mógłby robić proste miny. lub np zatrute pułapki ze zdolnością trucizny


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wojtek dnia Nie 12:06, 24 Lip 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:46, 24 Lip 2011    Temat postu:

Stanowcza większość tego co opisałeś jest już wkomponowana do kampanii:) Tyle, że umiejętności nie są do wykupienia a do rozwinięcia w wyniku zdobywania poziomów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:09, 12 Sie 2011    Temat postu:

Wpadły mi pomysły na nowe karty zadań. Co o tym sądzicie?
Poszukiwania
Jeżeli Twoi bohaterowie odwiedzą każdy z terenów znajdujących się na stole otrzymujesz jeden Punkt Triumfu!

Tajniak
Wyznacz jednego z swoich bohaterów. Jeżeli będąc w ukryciu dotrze do przeciwnej krawędzi stołu opuszcza grę a Twoja drużyna otrzymuje jeden Punkt Triumfu!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wielebny rafael




Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:12, 18 Sie 2011    Temat postu:

A za mną cały czas chodzi dodatkowa talia kart ... mogą być zwane zdarzenia ..... Czemu dodatkowa? Bo prócz kart ciągniętych przez indywidua graczy, zagrywana jest kart "z tej dodatkowej talii" i jest to zdarzenie działające "dziś na krainę" ........ np. obfite deszcze, śnieżna zawierucha, smoczy ryk lub milion pincet możliwości ..... i tu otwiera się furtka na karty od pogody aż po zdarzenia, które zrobią każdą rozgrywkę - niepowtarzalną.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:16, 18 Sie 2011    Temat postu:

Też za mną chodzą takie karty ale brak mi na nie ciekawych pomysłów a efekty pogodowe uprzykrzają strzelanie głównie - a i tak jest uprzykrzone podstawowo. Aczkolwiek jeśli masz pomysły to zapodawaj. Mogą być też mini talie do konkretnych Wypraw czy scenariuszy specjalnych.
Aczkolwiek karty zadań są potrzebne- choćby w celu takim aby więcej osób mogło dobrać po 3 karty na głowę - więcej graczy jednocześnie na polu bitwy:> A multiplayer najczęściej jest dopiero wypasiony.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Garran dnia Czw 14:18, 18 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wielebny rafael




Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:58, 18 Sie 2011    Temat postu:

Rozumiem.
Jak wiesz jestem lekko a nawet bardzo ograniczony czasowo ... weekend mam w robocie czyli czas ów poświęcam na dokończenie malowania figurek z Runebounda by go zamknąć .... ale od wczesnej jesieni wracam twórczy i zbuduje takie talie ...

Co więcej mogą być osobne talie jako osobne kampanie (zbiór kart tematycznych np o panu Złooooo czy innym kataklizmie) ... wachlarz jest szeroki.

No i pogoda ma to do siebie, że wpływa jakkolwiek nie zawsze na strzelanie ... zobacz np u takiego Sienkiewicza pod Grunwaldem uprzykrzył im żar z nieba i wpłynął na walkę wręczą Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna -> Umbra Turris Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin