Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna www.ffchok.fora.pl
Chełmżyńskie centrum gier bitewnych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

reg: YSNP

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna -> Infinity
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:10, 04 Maj 2015    Temat postu: reg: YSNP

Regulamin turnieju:
OPERATION: Ni chuja nie puszcze
Chełmża 2015

1) Data: 20-21 Czerwiec 2015
2) Miejsce: Chok Chełmża, ul. Bydgoska 7
3) Turniej na zasadach ITS: 300 pkt bez spec opsa
4) Rozpoczęcie turnieju: godz. 11:30 (20.06)
Zakończenie turnieju: godz. około 14:30 (21.06)
- podane godziny nie są ostateczne i mogą ulec zmianie, aby ułatwić przyjazd lub wyjazd uczestnikom
5) Rozegrane zostanie 5 rund w wymienionych scenariuszach:
Dzień 1:
Dzień 2:
6) Czas na rozegranie rundy wynosi maksymalnie 1 godz. 50 min
- w przypadku dostarczenia wyników po upływie dwóch godzin
obaj gracze otrzymują 1 punkt karny do ogólnej punktacji za każdą grupę operacyjna w swojej rozpisce.
7) Po drugiej rundzie przewiduje się przerwę około 1 godziny.
8) Dozwolone jest posiadanie dwóch rozpisek. Obie rozpiski muszą być utworzone na podstawie tej samej frakcji/sektorówki. Posiadanie dwóch różnych rozpisek nie jest wymagane
8a) Rozpiski gracza zostaną ponumerowane podczas pierwszej rundy przez sędziego głównego. Numer rozpiski powinien zostać odnotowany na karcie gracza bezzwłocznie po wyborze rozpiski na początku gry ( po poznaniu przeciwnika, stołu, frakcji przeciwnika i tajnych celów ).
9) Gracz obowiązkowo powinien posiadać 2 kopie każdej swojej rozpiski - wersję pełną oraz wersje jawną dla okazania przeciwnikowi. Rozpiska pełna powinna zostać wykonana w Army 5, który automatycznie weryfikuje pod katem ITS.
W przypadku braku rozpiski "jawnej" gracz ma obowiązek pokazać przeciwnikowi rozpiskę pełną. Dopuszcza się wykonanie jawnej rozpiski w formie elektronicznej ( komórka, tablet, laptop). Rozpiska pełna musi być wydrukowana.
W przypadku braku wydrukowanej rozpiski pełnej, gracz powinien przed turniejem zgłosić ten fakt sędziemu i jak najszybciej uzupełnić brak rozpiski.
W przypadku przystąpienia do gry bez pełnej rozpiski i bez zgłoszenia braku sędziemu, uznaje się że gracz nie jest zdolny do gry i zostaje ona zakończona walkowerem ( 10-0, 300 vp )
9a) Rozpiskę "jawną" należy okazać przeciwnikowi w momencie wystawiania modeli. Gracz, który wystawia się jako drugi, nie ma obowiązku pokazywania swojej rozpiski do momentu, gdy przeciwnik zakończy swoje rozstawienie ( z pominięciem rezerw )
10) Każdy gracz powinien posiadać: kostki, miarki, sylwetki, markery oraz model HVT. Brak któregokolwiek z powyższych elementów należy zgłosić sędziemu.
11) Dopuszcza się proksowanie modeli, których się nie posiada - maks. 30% modeli, zaokrąglając w górę. Proksowanie modeli niewydanych, lub wycofanych z produkcji, nie liczy się do limitu. Model proksujący musi być zbliżony wielkością do proksowanego modelu oraz stać na takiej samej podstawce. Wystawienie Proksy jako holo 1 ( np. wystawienie modelu djanbazana jako model janczara, przy czym jest to ukryty hafza ) nie jest liczone do limitu prox.
Modele nieoryginalne, stylizowane lub własnej produkcji nie są proxem.
12) Wysiwyg nie jest wymagany.
13) Gracz ma obowiązek przed grą zanotować: ukryte cele ( o ile nie używa kart ), miejsca wyjścia AD1, miejsca ukrycia HD, przypisanie markerów camo do modeli, rozkładu modeli pod holo 1 oraz wszelkie inne informacje wymagane przez zasady gry. W przypadku gdy gracz posiada w rozpisce kilka modeli mogących przedstawiać wybranego porucznika ( np. 3 Line Kazaków ) należy również zanotować, który model jest porucznikiem ( podając cechę charakterystyczną modelu ) aby jednoznaczna identyfikacja modelu była możliwa w każdej chwili. Należy mieć również zanotowane, które modele proksują dane modele z rozpiski. W przypadku niedopełnienia powyższego obowiązku sędzia główny może nałożyć na gracza karę 5 pkt.
13a) W przypadku nie dopełnienia powyższego obowiązku, ewentualne sytuacje sporne są rozstrzygane na niekorzyść gracza, np.
- w przypadku nie wskazania, który model jest porucznikiem ( np. 1 z 3 Ghulamów ), uznaje się że porucznikiem był ten zabity przez przeciwnika.
13b) W przypadku używania aparatów przy HD, położenie modelu również należy zanotować na kartce. ( zawsze można zrobić kilka zdjęć ).
Notka powinna być możliwie najdokładniejsza.
14) Do rozstrzygnięcia kwestii spornych w trakcie gry gracze mogą prosić sędziego głównego lub jednego z wyznaczonych sędziów pomocniczych. Od decyzji sędziego pomocniczego służy odwołanie do sędziego głównego. Decyzja sędziego głównego każdorazowo jest ostateczna.
14a) Zaleca się, aby przy określaniu LoF i przesłonienia modelu, w sytuacjach wątpliwych rozstrzygać na korzyść "braku LoF" oraz "bycia w coverze". Nie będziemy bawić się w aptekę.
15) Podczas gry znaczniki anten/konsol powinny być ustawione w miejscu łatwo dostępnym, co najwyżej na 2giej kondygnacji budynku, nie wyższej niż 4'' powyżej poziomu stołu. W przypadku nie spełnienia powyższego założenia znacznik należy ustawić w miejscu łatwo-dostępnym jak najbliżej zakładanej lokalizacji.
16) Pozycja w turnieju jest zależna od punktacji ogólnej, na którą składa się : suma OP z gier, suma kar, suma punktów dodatkowych.
17) W przypadku remisu pozycje graczy zostaną ustalone w następujący sposób:
a) Wyższa suma OP z gier
b) Wyższa suma VP
c) Punktacja bez uwzględniania kar
c) Bilans OP ( suma zdobytych OP - suma OP zdobyta przez przeciwników w bezpośrednich starciach )
d) Wyższa suma wyników końcowych bezpośrednich przeciwników.
e) Rzut kością na zasadach FtF i wartości cechy WIP 18.
18) Punktacja dodatkowa:
- za posiadanie więcej niż 60% modeli pomalowanych, zaokrąglając w dół ( bez modeli proksujących, hologramów. Modele nie wydane nie są liczone do ilości modeli.)- 1 pkt
(uściślając - modele proxy liczone są do ilości modeli, ale zawsze jako niepomalowane )
(poziom 60% można odnieść w stosunku do ogólnej ilości różnych modeli z obu rozpisek, lub do każdej rozpiski osobno. Np. Gracz ma dwie rozpiski po 10 modeli, ale łącznie 15 różnych modeli musi mieć albo 9 modeli pomalowanych w ogóle, albo w każdej rozpisce musi mieć pomalowane 6)
- za posiadanie znaczników 3D niezbędnych do rozegrania misji:
( 4 znaczniki konsol; 4 skrzynie/kapsuły; 4 anteny ) - 3 pkt
19) Następujące działania są niedopuszczalne i będą karane w następujący sposób:
- granie rozpiską niezgodną z ITS - walkower ( 10-0 ) w każdej z gier, w których rozpiska została wykorzystana
- gracz przyłapany na oszustwie, otrzymuje 5 pkt karnych
- w przypadku rażącym walkower ( 10 - 0 ) w danej grze.
- w przypadku gdy brak akcesoriów do gry w znacznym stopniu utrudnia prowadzenie gry (uniemożliwiająca ukończenie gry w regulaminowym czasie), a gracz nie zgłosił tego sędziemu, sędzie główny możne nałożyć karę do 5 pkt. W takiej sytuacji nie uwzględnia się kary za późniejsze oddanie wyników.
20) Wyniki turnieju zostaną zgłoszone do rankingu ITS - każdy uczestnik powinien posiadać konto ITS. W przypadku braku konta ITS organizator zastrzega sobie prawo do założenia uczestnikowi konta.
21) Parowanie: Pary do pierwszej rundy zostaną wyłonione w sposób losowy, przy czym gracze z tych samym ośrodków nie będą ze sobą zestawiani. W kolejnych rundach obowiązuje system szwajscarki. W uzasadnionych przypadkach na prośbę graczy sędzia główny może zmienić parowanie poszczególnych graczy.
21a) W przypadku nieparzystej liczby graczy stosuje się zapisy ITS 2015, z wyłączeniem 1 rundy gdzie rezygnuje się z reguły spóźnionego gracza.
Gracz pauzujący w pierwszej rundzie zostanie wyłoniony w sposób losowy i w ramach zadośćuczynienia otrzymuje 10 OP oraz średnią VP w rundzie. Na wniosek gracza wynik może zostać obniżony.
W kolejnych rundach stosuje się standardowe reguły "bye".
22) Wpisowe na turniej wynosi : 20 zł

Klaryfikacja terenowa:

1) Organizatorzy zakładają możliwość wystąpienia utrudnionego terenu, na zasadach opisanych w rulebooku. Informacje dotyczące utrudnień terenowych zostaną umieszczone przy stołach
2) Drzwi i okna - drzwi i okna mogą zaczynać jako otwarte lub zamknięte. Mogą być otwierane/zamykane w zależności od umożliwienia tego przez makietę ( prosimy nie wyłamywać drzwi ). Otwarcie/zamknięcie to short movement skill ( dodge w aro).
3) Przechodzenie przez okna ( wyrwy w murze ) zmniejsza dystans ruchu o 1". Dopuszcza się przechodzenie przez okna o wielkości zbliżonej do wielkości modelu.
5) Przechodzenie pomiędzy piętrami z wykorzystaniem włazów wykonuje się z pomocą short skilla. Model powinien zaczynać i kończyć ruch będąc w BtB z włazem ( lub jego rzutem pionowym). Wskazany ruch uwzględnia otwarcie włazu.
4) Płoty i ogrodzenia z elementów siatkowych oraz siatki maskujące są traktowane jako element zapewniający low visibility zone. Wskazane elementy nie zapewniają coveru.
5) Organizatorzy nie przewidują stołów typu Boardig Action
6) Ograniczenia płynące z terenów ( trudny teren, low visibility ) dotyczą tylko wskazanych elementów terenu. Nie przewiduje się zastosowania tych zasad na całym stole.
7) W przypadku, gdy teren utrudnia ustawienia modelu ( nierówne powierzchnie, uskoki, pochyłe płaszczyzny ), celem nie narażania modelu na upadek, dopuszcza się ustawienie pustej podstawki zamiast faktycznego modelu lub uzgodnienie z przeciwnikiem faktycznego położenia modelu.
8) Dopuszcza się ustawienie modelu na płaszczyźnie mniejszej niż powierzchnia podstawki w następujących sytuacjach:
- skrzynie, kontenery, dachy itp, o powierzchni zbliżonej do podstawki (czyt. model wystaje nieznacznie )
- schody, pomosty, uskoki - stosuje się zasadę, że możliwe jest postawienie modelu, o ile możliwe jest stabilne ustawienie modelu ( ew. sylwetki na podstawce )
9) W przypadku gdy wykończenie elementu terenu ( pochyła posypka na krawędzi terenu) utrudnia postawienie modelu za zasłoną, przyjmuje się, że model znajduje się w pozycji pionowej. Podczas sprawdzania LoF dopuszcza się przytrzymanie modelu w pozycji pionowej.
10) Przegrody o dużej powierzchni, wykonane z elementów przezroczystych ( symulujące szklane ściany lub ewentualnie pola ochronne ) traktowane są jako saturation zone, w szczególnych przypadkach jako high saturation zone ( co powinno zostać oznaczone na stole przez układającego makietę ). W tej regule nie uwzględnia się oszklenia otworów okiennych ( całkowicie pomijalne )
11) Elementy wykonane z półprzezroczystej pleksi traktuje się jak pełną ścianę.
12) Objective room -
- uznaje się, że wejścia są takiej szerokości jak na makiecie. ( min. narrow gate na każdej ze ścian
- w misjach opartych na wykorzystaniu OR, dach konstrukcji powinien być usunięty. Ściany budynku uznawane są jako nieskończone
- w pozostałych misjach dach powinien być założony ( o ile jest ). Ściany budynku mają taką wysokość, jaką mają na elemencie terenu.

Klaryfikacje zasad ( o ile nie pojawi się Faq).
- Impersonacja basic - przeciwko obcym zaczyna w stanie imp-2
- Program cybermask - dopuszcza się wykonanie Surprise attack i surprise shot
- modele martwe ( w stanie dead ) lub przejęte sepsitorem są usuwane z grupy
- przy coordinated order każdorazowo powinien być określony jeden cel akcji - niedopuszczalne jest : leczenie/naprawianie różnych modeli, podkładanie D-charges w wielu miejscach, rozłożenie wielu min, zadymianie różnych lokacji.
- jako obowiązujące uznaje się profile jednostek z Army 5
- jeżeli cel ataku z broni direct template jest poza zasięgiem templatki, to atak uznaje się za nieudany.
- model atakujący bronią direc template ( teardrop) - ułożenie łezki w taki sposób, aby pokrywała podstawkę, lub jej część, atakującego jest niedozwolone
- dopuszcza się zadeklarowanie skilla, przy niespełnieniu wymagań, przy czym taki skill automatycznie zmienia się w idle. Oznacza to, że możliwe jest zadeklarowanie ataku hackerem na HI ukrywające się jako LI pod holo 1.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wojtek dnia Pon 22:08, 11 Maj 2015, w całości zmieniany 13 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kadus




Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Human Sphere

PostWysłany: Pon 16:32, 04 Maj 2015    Temat postu:

Mao czasu ;(

Fajna opcja z pauzującym.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kadus dnia Pon 16:35, 04 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna -> Infinity Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin