Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna www.ffchok.fora.pl
Chełmżyńskie centrum gier bitewnych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pytania i inne takie
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna -> Infinity
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kadus




Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Human Sphere

PostWysłany: Pią 0:46, 29 Maj 2015    Temat postu:

Przeciwko Djanbazanom są Alguaciles. Głównie HMG, ale jak by była okazja na trafienie kilku to Missle Launcher. Poza tym, z Qapu Khalki to bym wolał się bronić tą rozpiską. Albo wszystko pokitrać, albo zostawić Szeryfów na zmarnowanie rozkazów wroga.
Takie tam na luźne granie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:15, 29 Maj 2015    Temat postu:

Timi tak próbował na DMP. Średnio mu to wyszło. Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darek




Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Culmsee

PostWysłany: Pią 20:02, 12 Cze 2015    Temat postu:

Będę grał w grę:

Haqqislam
──────────────────────────────────────────────────

Group 1 0 10 0
DAYLAMI (CH: Limited Camouflage, Inferior Infiltration) Light Shotgun, Panzerfaust / Pistol, Knife. (0.5 | 8)
DAYLAMI (CH: Limited Camouflage, Inferior Infiltration) Light Shotgun, Panzerfaust / Pistol, Knife. (0.5 | 8)
DAYLAMI (CH: Limited Camouflage, Inferior Infiltration) Light Shotgun, Panzerfaust / Pistol, Knife. (0.5 | 8)
DAYLAMI (CH: Limited Camouflage, Inferior Infiltration) Light Shotgun, Panzerfaust / Pistol, Knife. (0.5 | 8)
DAYLAMI (CH: Limited Camouflage, Inferior Infiltration) Light Shotgun, Panzerfaust / Pistol, Knife. (0.5 | 8)
DAYLAMI (CH: Limited Camouflage, Inferior Infiltration) Light Shotgun, Panzerfaust / Pistol, Knife. (0.5 | 8)
DAYLAMI (CH: Limited Camouflage, Inferior Infiltration) Light Shotgun, Panzerfaust / Pistol, Knife. (0.5 | 8)
DAYLAMI (CH: Limited Camouflage, Inferior Infiltration) Light Shotgun, Panzerfaust / Pistol, Knife. (0.5 | 8)
DAYLAMI (CH: Limited Camouflage, Inferior Infiltration) Light Shotgun, Panzerfaust / Pistol, Knife. (0.5 | 8)
DAYLAMI (CH: Limited Camouflage, Inferior Infiltration) Light Shotgun, Panzerfaust / Pistol, Knife. (0.5 | 8)

Group 2 10 0 0
KAPLAN Spitfire / Pistol, Knife. (28)
ASAWIRA Doctor Plus (MediKit) AP Rifle + Light Shotgun, Nanopulser / Pistol, Shock CCW. (52)
NASMAT Electric Pulse. (3)
HAWWA' (Forward Observer) Boarding Shotgun, D-Charges / Pistol, Knife. (21)
FIDAY Rifle + Light Shotgun, Antipersonnel Mines, Smoke Grenades / Pistol, AP CCW, Knife. (32)
HAWWA' (Forward Observer) Boarding Shotgun, D-Charges / Pistol, Knife. (21)
NAFFATÛN Lieutenant Rifle + Light Flamethrower, Grenades / Pistol, Knife. (12)
NAFFATÛN Rifle + Light Flamethrower, Grenades / Pistol, Knife. (12)
NAFFATÛN Rifle + Light Flamethrower, Grenades / Pistol, Knife. (12)
NAFFATÛN Rifle + Light Flamethrower, Grenades / Pistol, Knife. (12)
GHULAM (Forward Observer) Rifle + Light Shotgun / Pistol, Knife. (13)

6 SWC | 298 Points

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
beszcza




Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Culmsee

PostWysłany: Nie 21:09, 12 Lip 2015    Temat postu:

Co proponujecie dokupić wraz z starterem frakcji Aleph?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:33, 12 Lip 2015    Temat postu:

remoty, może deva+devaboty, proxy. Łysy tu mógłby głębiej się wypowiedzieć.

poza tym to must have są jeszcze netrody, ale te to sobie ludzie robią jako samoróbki.

pozostałe modele to tak jak komu podchodzi. Najlepiej to pograć trochę ogarną jakieś zagrania i wtedy się decydować.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wojtek dnia Nie 21:46, 12 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darek




Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Culmsee

PostWysłany: Nie 22:43, 12 Lip 2015    Temat postu:

Co ja bym zaproponował (Maciej z pewnością się ze mną nie zgodzi, ale to urok tej gry Wink ) :

[link widoczny dla zalogowanych]

Bo starter się najbardziej opłaca względem pieniędzy.

[link widoczny dla zalogowanych]

Bo HMG to nadal jedna z najlepszych broni w grze, nawet na przeciętnym gościu.

[link widoczny dla zalogowanych]

Bo Sophotect to szybki, wytrzymały i skuteczny lekarz/inżynier mogący robić misje w scenariuszach (tzw. specjalista).

[link widoczny dla zalogowanych]

Bo to dobre jednostki na poruczników bądź na hakerów.

[link widoczny dla zalogowanych]

Bo warto czasem zrzucić spadochroniarza na plecy przeciwnika Smile


Dobry artykuł o Alefie po angielsku:

[link widoczny dla zalogowanych]

I po polsku:

[link widoczny dla zalogowanych]

Proponowane przeze mnie listy na początek (z góry mówię, że to nie jest żadne super power "wygram wszystko", tylko ma służyć do nauki gry, jej mechaniki i możliwości):

Aleph
──────────────────────────────────────────────────

Group 1 10 0 0
THAMYRIS Hacker (Hacking Device) Marker, Nanopulser / Assault Pistol, Knife. (0.5 | 25)
DAKINI Tacbot Combi Rifle / Electric Pulse. (13)
DAKINI Tacbot Combi Rifle / Electric Pulse. (13)
DAKINI Tacbot Combi Rifle / Electric Pulse. (13)
DAKINI Tacbot HMG / Electric Pulse. (1 | 21)
SOPHOTECT Combi Rifle, D-Charges / Pistol, Knife. (31)
YUDBOT Electric Pulse. (3)
NETROD Electric Pulse. (4)
NETROD Electric Pulse. (4)
NETROD Electric Pulse. (4)
ASURA Lieutenant MULTI Rifle, Nanopulser / Pistol, AP CCW. (68)

1.5 SWC | 199 Points

[link widoczny dla zalogowanych]

W tej rozpisce masz chyba najtańszego hackera Alephu (możesz użyć modelu Naga, jako zastępczego) - Thamyris. Ma urządzenie hakerskie "zwykłe", czyli Hacking Device, co pozwala mu używać programów z ulepszeniami dla twoich Dakini - głównie dla tego z HMG. Masz Sophotecta, który ma wykonywać misje, leczyć rannych i naprawiać uszkodzone Dakini. Masz Netrody, które dają ci rozkazy i nie robią nic poza tym, ale... Dzięki temu stać cię na Asurę - porucznika, więc będzie mieć jeden rozkaz więcej dla siebie, z MULTI Rifle - bardzo niedoceniana broń (zwykły karabin ale z różnym rodzajem amunicji-przeciwpancerna, szokowa [zabija od razu] i double action - zadaje dwie rany).

Aleph
──────────────────────────────────────────────────

Group 1 10 0 0
DEVA Hacker (Hacking Device) Combi Rifle, Nanopulser / Pistol, Knife. (0.5 | 31)
DAKINI Tacbot Combi Rifle / Electric Pulse. (13)
DAKINI Tacbot Combi Rifle / Electric Pulse. (13)
DAKINI Tacbot Combi Rifle / Electric Pulse. (13)
DAKINI Tacbot HMG / Electric Pulse. (1 | 21)
NETROD Electric Pulse. (4)
NETROD Electric Pulse. (4)
NETROD Electric Pulse. (4)
DEVA Lieutenant (G: Synchronized) Combi Rifle, Nanopulser+Devabot / Pistol, Knife. (27)
DEVABOT Heavy Flamethrower / Electric Pulse. (4)
GARUDA Tacbot Boarding Shotgun / Electric Pulse. (21)

Group 2 7 0 0
DEVA (Multispectral Visor L2) Spitfire, Nanopulser / Pistol, Knife. (1 | 33)
SOPHOTECT Combi Rifle, D-Charges / Pistol, Knife. (31)
YUDBOT Electric Pulse. (3)
MYRMIDON Hacker (Assault Hacking Device) Combi Rifle, Nanopulser, Smoke Grenades / Pistol, AP CCW. (0.5 | 31)
DEVA (G: Synchronized) Combi Rifle, Nanopulser+Devabot / Pistol, Knife. (27)
DEVABOT Heavy Flamethrower / Electric Pulse. (4)
PROBOT (Minesweeper) Electric Pulse. (8)
LAMEDH Rebot Flash Pulse, Sniffer / Electric Pulse. (8)
LAMEDH Rebot Flash Pulse, Sniffer / Electric Pulse. (8)

3 SWC | 300 Points

[link widoczny dla zalogowanych]


W tej rozpisce dzieje się już dużo więcej. Przede wszystkim masz dwie grupy bojowe (każda grupa może mieścić max 10 żołnierzyków). Pierwsza z nich ma pełne 10 rozkazów (z czego 9 powinno zacząć na stole). Masz w niej dwóch dobrych "napierdzielaczy" - Dakini z HMG, która może zostać ulepszona przez hakera oraz Garudę z Shotgunem. Masz Devę (porucznik) z robotem obronnym, który ma ciężki miotacz ognia. Masz wreszcie rzeczonego hakera, który pewnie przede wszystkim będzie ulepszał twoje roboty, ale sam też może powalczyć.

Druga grupa to "tylko" 7 rozkazów a masz w niej Devę ze Spitfirem (taki trochę słabszy karabin maszynowy), Sophotecta i Hakera z Assault Hacking device - urządzeniem hakerskim, którego zadaniem jest raczej szkodzenie przeciwnikowi, niż ulepszanie swoich jednostek. Deva zer Spitfirem ma też Multispectral Visor Level 2, co pozwala jej ignorować wrogie kamuflaże oraz ułatwia wykrywanie ukrytych modeli, jak również daje możliwość strzelania przez dym (bardzo przydatne). Boty za 8 punktów mają głównie zapewniać rozkazy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez darek dnia Nie 23:09, 12 Lip 2015, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
beszcza




Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Culmsee

PostWysłany: Nie 23:38, 12 Lip 2015    Temat postu:

Dzięki bardzo za wyczerpujące wiadomości. Zaczynam liczyć kasę w portfelu Wink no i wracam do czytania podręcznika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darek




Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Culmsee

PostWysłany: Nie 23:59, 12 Lip 2015    Temat postu:

Zakup pierwszych trzech pozycji z mojej listy da ci możliwość grania tą rozpiską na 200 pkt. Polecam popróbować, ew. pożyczać na granie jakieś modele od innych chełmżyńskich graczy i sobie testować, potem kupować.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kadus




Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Human Sphere

PostWysłany: Pon 1:10, 13 Lip 2015    Temat postu:

Na całkowity start wystarczy starter + blister Dakini HMG i jakiś pomysł na Netrody, które warto zrobić samemu. Przy najbliższej okazji pokażę Ci moje, które wykonał Krzysiek i są dużo fajniejsze, niż oryginał. Można skleić taką oto listę:

Aleph
──────────────────────────────────────────────────

Group 1 10 0 0
DAKINI Tacbot Combi Rifle / Electric Pulse. (13)
DAKINI Tacbot Combi Rifle / Electric Pulse. (13)
DAKINI Tacbot Paramedic (MediKit) Combi Rifle / Electric Pulse. (15)
DAKINI Tacbot HMG / Electric Pulse. (1 | 21)
DEVA Hacker (Hacking Device) Combi Rifle, Nanopulser / Pistol, Knife. (0.5 | 31)
NAGA (Minelayer) Boarding Shotgun, Antipersonnel Mines / Pistol, Knife. (0.5 | 27)
ASURA Lieutenant MULTI Rifle, Nanopulser / Pistol, AP CCW. (68)
NETROD Electric Pulse. (4)
NETROD Electric Pulse. (4)
NETROD Electric Pulse. (4)

2 SWC | 200 Points

[link widoczny dla zalogowanych]



Jej największe problemy, to:
- dość oczywisty dla większości graczy porucznik, choć jeden z najwytrzymalszych w grze to raczej pełni rolę ofensywną, dlatego też wystawia się na spore zagrożenie
- brak inżyniera, który w razie potrzeby naprawiłby Dakini
- trzy jednostki to Netrody, czyli urządzenia, które nie robią nic, tylko dają rozkaz do puli dopóki są na stole

Ale na pierwsze gry to wystarcza i pozwoli Ci rozkminić, czego brakuje, jaki styl preferujesz, potem poproxować i dopiero dokonać jakichkolwiek zakupów.
Dakini z HMG to akurat wybór, którego raczej żaden gracz nie będzie żałować, a nawet jeśli nie znajdziesz dla niego miejsca w listach, to może posłużyć jako delikatny prox robota Devy porucznika (box Deva+ Devabots to spory wydatek, a jest to jedna z lepszych opcji na porucznika w ALEPHie z racji na jakość+koszt punktowy), dopóki nie kupisz ich pudła, albo jako Dakini z innym wyposażeniem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:43, 13 Lip 2015    Temat postu:

ino zorientuj się wpierw czy nie będziesz preferował alephowej sektorówki, bo wtedy to nieco inne zakupy trzeba by zrobić.

W skrócie - w sektorówce nie ma wszystkich modeli z danej frakcji, za to można wystawić więcej tych co można. Zasadniczą zaletą armii sektorowej są tzw. Linki - modele można zgrupować i wtedy działają za jeden rozkaz i mają jeszcze jakieś bonusy.

Bo tu wszyscy założyli, że chcesz zacząć bazowy Aleph, ale jest jeszcze DUPA, czyli ASS, czyli Assault Sub Section, gdzieniegdzie zwana stalową falangą. Klimaty mitologicznej Grecji

Przy czym w tym roku spodziewane są kolejne sektorówki

Ponadto ugadałbym się z kimś na pokazówkę. Łatwiej wtedy wyczaić klimat "jak się gra"


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wojtek dnia Pon 10:46, 13 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darek




Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Culmsee

PostWysłany: Pon 10:48, 13 Lip 2015    Temat postu:

Nie mieszaj... W OGÓLE przed wyborem armii namawiam na naukę tego co jak działa Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
beszcza




Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Culmsee

PostWysłany: Pon 10:58, 13 Lip 2015    Temat postu:

Dokładnie. Sektorówki pomyślę jak poznam zasady dobrze. W dniu jutrzejszym dzięki Maćkowi będzie gra pokazowa i omówienie zasad. Także dopiero po spotkaniu podejmę decyzję co i jak potrzebuję Wink
PS.
Dzięki za pomoc Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez beszcza dnia Pon 10:58, 13 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaYer




Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:50, 13 Lip 2015    Temat postu:

Nie ważne co wybierzesz i tak będziesz bał się grać przeciwko Ariadnie:P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:50, 13 Lip 2015    Temat postu:

Ja tylko ostrzegam, że modeli ze startera Alephu ogólnego w jedynej na ten moment sektorówce nie wykorzystasz.

A zwracam na to uwagę, bo z jakiegoś powodu ASS jest bardziej preferowany niż Aleph ogólny. Co prawda nie chciałbym aby w okolicy pojawił się kolejny ASS, to i tak trzeba zwrócić uwagę.

MaYer napisał:
Nie ważne co wybierzesz i tak będziesz bał się grać przeciwko Ariadnie:P


Wystarczy nie dać Ci piwa wypić i jest z górki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wojtek dnia Pon 11:52, 13 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darek




Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Culmsee

PostWysłany: Pon 14:15, 13 Lip 2015    Temat postu:

MaYer napisał:
Nie ważne co wybierzesz i tak będziesz bał się grać przeciwko Ariadnie:P


Ja się nie boję. Przegrywam, ale się nie boję Smile

tak oto wygląda 666 post napisany przez Darka na tym forum-W.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna -> Infinity Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 6 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin