Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna www.ffchok.fora.pl
Chełmżyńskie centrum gier bitewnych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kampania
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna -> Infinity
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:53, 31 Lip 2013    Temat postu: Kampania

Rozgrywki będą w systemie turniejowym, gdzie następny scenariusz grają razem zwycięzcy i razem przegrani scenariusza poprzedniego, zaczynamy tak:
Głazek vs Wojtek
Majer vs Krzysiek

Scenariusze kolejno:
Seize the beacons (ITS)
Prisoner P-9 ( [link widoczny dla zalogowanych] ) - zwycięzca z pierwszej pary która wygra poprzedni scenariusz zostaje obrońcą.
Annihilation (ITS)
Frontline (ITS)
Supply run (ITS)
Emergency transmission (ITS)
Annihilation (ITS)

Każdy zdobyty VP daje 1 exp - do wydania zgodnie z tabelkami expa z Paradiso: [link widoczny dla zalogowanych]
Bez rzutów bo nie wiem o co z nimi chodzi Razz

Spec Opsowie zaczynają z 12 expa. Rozwijanie ich kosztuje tyle expa co w ARMY 4.

Jednostki które padły i mają Cube, oraz te które nie padły podczas bitwy kosztują o 2 punkty mniej do wystawienia w następnej rozpisce.
(robicie rozpę, to co się powtarza z poprzedniej a nie padło, albo ma cube'a sprawia, że na koniec doliczacie sobie po 2 punkty za łebka).

Kampanię wygrywa osoba która wygra najwięcej scenariuszy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Garran dnia Czw 10:09, 08 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaYer




Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:56, 31 Lip 2013    Temat postu:

Ja:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:53, 31 Lip 2013    Temat postu:

czemu brak pełnego podręcznika ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:09, 31 Lip 2013    Temat postu:

Bo niema go na sieci Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:24, 31 Lip 2013    Temat postu:

ok. ale po co pełny ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:45, 31 Lip 2013    Temat postu:

Dla zasad?Razz Mam tylko karty kampanii i na podstawie tego coś wykombinuję.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GŁAZEK
Mielone kufaaa!



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 7:46, 01 Sie 2013    Temat postu:

Zgłaszam się w pełnej gotowości.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:50, 05 Sie 2013    Temat postu:

Wojtek bierzesz udział?

Tak będzie wyglądać kampania (licząc, że Wojtek się dołączy):
Rozgrywki będą w systemie turniejowym, gdzie następny scenariusz grają razem zwycięzcy i razem przegrani scenariusza poprzedniego, zaczynamy tak:
Głazek vs Wojtek
Majer vs Krzysiek

Scenariusze kolejno:
Seize the beacons (ITS)
Prisoner P-9 ( [link widoczny dla zalogowanych] ) - zwycięzca z pierwszej pary która wygra poprzedni scenariusz zostaje obrońcą.
Annihilation (ITS)
Frontline (ITS)
Supply run (ITS)
Emergency transmission (ITS)
Annihilation (ITS)

Każdy zdobyty VP daje 1 exp - do wydania zgodnie z tabelkami expa z Paradiso: [link widoczny dla zalogowanych]
Bez rzutów bo nie wiem o co z nimi chodzi Razz

Spec Opsowie zaczynają z 12 expa. Rozwijanie ich kosztuje tyle expa co w ARMY 4.

Jednostki które padły i mają Cube, oraz te które nie padły podczas bitwy kosztują o 2 punkty mniej do wystawienia w następnej rozpisce.
(robicie rozpę, to co się powtarza z poprzedniej a nie padło, albo ma cube'a sprawia, że na koniec doliczacie sobie po 2 punkty za łebka).

Kampanię wygrywa osoba która wygra najwięcej scenariuszy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Garran dnia Pon 19:53, 05 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GŁAZEK
Mielone kufaaa!



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 5:20, 06 Sie 2013    Temat postu:

A na ile ptk. rozpiski?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaYer




Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 6:34, 06 Sie 2013    Temat postu:

Na 300 Kamilku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 7:36, 06 Sie 2013    Temat postu:

Garran napisał:
Wojtek bierzesz udział?
...
Bez rzutów bo nie wiem o co z nimi chodzi Razz
...


z ochota, trzeba kupić hussama Smile

co do rzutów, wygląda mi na to, że
Cytat:
Infinity Paradiso Campaign Review: Command Experience and Promotions

To begin to understand how to "level up" in Infinity, you must first understand how to score. I quote... "Each scenario in a campaign has its own victory conditions. the player who achieves all the victory conditions the scenario requires will be considered the scenario's winner." Should you find yourself in a situation where both players have achieved their objectives... such as in the possible outcome of the "Countdown Run" scenario where there are real time, turn time limits and after the third turn there is a possibility for the space station that you're on to explode, killing all on board... then you will turn to the number of Objective Points to determine the winner. Should those be the same then the surviving troops value shall then be considered, which is the point cost of all troops under your control who are not dead or unconscious.

As a side note, I really like that there are three criteria to determining who won or lost and that they are laid out quite clearly. It is also important to know who won or lost for the purposes of the next mission, as many of missions in the campaign have direct implications on the following mission. Tonight I played the "Valley of Darkness" mission with Jow. The mission had opposing objectives. I took the role of the "Colonial Troops" and was trying to get as many troops as I could across the board and off of the table edge, which was easier said than done because he was specifically trying to stop me from doing so and I only had three turns to do it. In tonight's game I managed to get Achilles across the board to the safety of the awaiting space ship which was all I needed for a victory. However, this was a very big deal because in the next scenario I would have access to Achilles as an "extra" troop for free!

After the victory or loss has been recorded, one must tally the number of Objective Points that they achieved during the scenario, as well as whether or not one of their troops with the new "Journalist" skill survived the battle, if applicable. Journalists are important in the world of Infinity. Imagine a society not too much unlike ours where journalists are out there with the front line troops covering the carnage of war, glorifying our troops and trashing the enemy's public image. Tohaa and Combined Army don't have access to them unless specifically stated otherwise, and the benefit of having one doesn't stack, so there is no need to bring a pair; however, the presence of a Journalist provides a bonus to the "Promotion" roll as well as providing a bonus to the "CUBEVAC" roll both of which I will get to in a moment or in a future post.

Then the Promotion roll is made if desired... You may use your accumulated experience in different ways. The first and most popular I believe will be to improve your "Military Specialty" There are six different specialties, Mobile Reserve (extra points), Logistics (bonus promotion roll and SWC), Support Force (bonus AVA and STR), Psi-Ops (bonus threshold, mercs, and religious), Immediate Deployment (better command and control), Intelligence (know more about your opponent and have an alternate army list.) Of those six, Logistics, Support Force, and Psi-Ops have a fifth possible level which identifies the enemy LT. The other three have only four levels.

To be promoted, one must roll a one on a d20. Interestingly, Aliens (CA and Tohaa) get a +3 bonus on the promotion roll. This is why Journalists are important. It is very difficult to get a promotion, it is possible after all modifiers are taken into account for a promotion to be an impossibility. Your basic promotion roll requires that you roll a one on a d20, that's a five percent chance. However, if you were the victor of that particular scenario you gain a +3 bonus to the roll for that round. If you have a journalist that survived then depending on the level of the journalist (most people only have access to the Warcor Mercenary Journalist) then it can be a +3/+6/+9 to the roll. Furthermore if you choose to take the Logistics Military Specialty then there is a further +3 to the promotion roll per promotion level up to 4 for a possible +12 to the roll to be promoted.

There's a catch though. Beginning with the second level of promotion, there is a negative modifier. -3 for level 2, -6 for level 3, and -9 for level 4. That means that the best possible chance you can have to make a Level 4 promotion is to roll a 4 or less, and that is only if you have a level 3 journalist, which I think can only possibly be your spec ops guy because I don't see a single unit or character with J3. To further the interestingness though after the first level you may essentially purchase access to one different tech tree at the cost of 1xp and at level 2 that player can have one more tech tree and at level three the restriction is completely removed and you can have all tech trees at your disposal... HOWEVER at level 4 you gain access to the first level of all tech trees for free and you won't be reimbursed for any points that you've already spent in other tech trees.

Unlike what we previously thought, the Command Experience military specialties do not absolutely require a promotion roll. When I asked "So the promotion has naught to do with what level of the military specialty I'm at? Does that mean that at level one, I can max out the Logistics tech tree and then start doing promotion rolls?" It was explained to me on the infinity forums like this, "They're two separate things, just like spending XP on your Spec Ops is different from spending XP on your specialties. Yes, you can max out on Logistics but you may as well keep making your promotion rolls along the way, you automatically get one after each battle anyway. "

However, if you continuously fail your promotion roll because you need a 1-4, then you'll eventually run out of things to spend experience on and you'll find it might be better to spend some on your Spec Ops guy... which I will talk about next time.


rozgryzę to w międzyczasie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 10:02, 06 Sie 2013    Temat postu:

i piszemy to po raz trzeci Smile

promotion roll - po grze rzucasz k20 i jak wyrzucisz 1, to dostajesz promocje.
do rzutu są modyfikatory - +3 za wygraną , +3-12 za specjalizację w logistyce, +3-9 za dziennikarza, -3-9 za poziom.
promocję są po to, aby się specjalizować w różnych dziedzinach. czyli żeby mieć +5 pkt armi i +3Inicjatywy to musisz mieć przynajmniej jedną promocję.
Jak dla mnie koncept fajny i ciekawy.

- chyba chodzi o OP ( objectiv point ). VP ( victory points ) to te za zabicie przeciwnika - przy stosowaniu VP po jednej grze masz wymaksowanego spec opsa Smile.

- cube - w grze jest jakiś rzut cubevac, czyli cube evacuation. Można opracować też coś takiego - przykladowo rzut na wip porucznika, a w razie jego zejścia spec opsa, potem modelu z opcją porucznika(-3) ostatecznie modelu z najwyższym wip(-6) z modyfikatorem +3 za wygraną,-3 porażka, +bonus dziennikarski. Jak się uda to model odratowany, jak nie to przepad. spec-opsy mają cube 2.0, więc zawsze zdają ten test

-casevac - co z modelami nieprzytomnymi? proponuje coś takiego - strona wygrywająca - rzut medyka ( wip+3 bo spokojniej ) na każdego nieprzytomnego na koniec gry, każdy kolejny leczony ranny ma modyfikator -2 ( w sensie pierwszego leczysz na np. 17, kolejnego - 15, 13 ). servant pozwala leczyć dwóch na raz. Każdy medyk leczy osobno. Jak nie ma doktora to może leczyć sierżant/spec z mod -6, potem inny dowolny mod -9.
- przegrywający - to samo, ale bez +3, i tylko te modele, które zostały wyniesione z pola bitwy.
tagi i remy tak samo, ino że inżynier zamiast medyka.

eto wsio co mam do powiedzenia


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wojtek dnia Wto 10:34, 06 Sie 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 10:36, 06 Sie 2013    Temat postu:

Promocje to raczej są odnośnie levelu a nie ilości specjalizacji z tego co czytam.

Generalnie dość jasne już, nieprzytomni będą po prostu traktowani jak żywi i cała reszta jak pisałem.

Jutro czyszczę temat zostawiając tylko co istotne i kampanie czas zacząć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:28, 06 Sie 2013    Temat postu:

Garran napisał:
Promocje to raczej są odnośnie levelu a nie ilości specjalizacji z tego co czytam.


cytując za cytatem - level promocji to coś zupełnie innego niż specjalizacji ( w tekście jest porównanie czegoś do chevroletu )

Tak jak napiasałem - bez promocji masz dostęp do jednej specjalizacji, żeby kupić inne musisz awansować.


Pytanie z innej beczki - czy spec-ops sam z siebie liczy się jako specjalista ?

Zmiana tematu: Ma ktoś załatwić hussam sepc-opsa na sobotę ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wojtek dnia Wto 14:14, 06 Sie 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GŁAZEK
Mielone kufaaa!



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:18, 07 Sie 2013    Temat postu:

A jak z proksami? Ja nie dam rady wystawić się na 300:/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna -> Infinity Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 1 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin