Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna www.ffchok.fora.pl
Chełmżyńskie centrum gier bitewnych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tworzenie Bohatera

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna -> Everchoosen
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:48, 25 Paź 2008    Temat postu: Tworzenie Bohatera

Tworzenie Bohatera którego poprowadzisz ku chwale i zagładzie świata przebiega w następujących krokach.

1. Narodził się bohater
2. Był sobie chłopiec
3. Stał się wojownikiem
4. Zgromadził sprzymierzeńców

Ad1
Narodziny wielu herosów często naznaczone są dziwnymi wydarzeniami. Bogowie od samego początku mają na oku rosnące narzędzia swej woli.
Rzuć 2k6 dla swojego bohatera:
2 – Narodzinom nie towarzyszyły żadne wydarzenia ani zjawiska. Brak efektu na postać.

Gdy narodził się bohater nieumarli pierzchli niczym w trwodze. Bohater odczuwa nienawiść do nieumarłych.

Gdy bohater przyszedł na świat z wszystkich stron bestie poczęły wyć w niebiosa oznajmiając jego narodziny. Bohater może posiadać więcej bestii

Gdy bohater przyszedł na świat zewsząd rozeszło się skomlenie stworzeń pustkowi. Nie może posiadać bestii, lecz podlega nienawiści do nich.

W noc narodzin bohatera gwiazdy świeciły niezwykle jasno. Bohater zaczyna grę posiadając zdolność Szczęście.

Gdy bohater narodził się oba księżyce były w pełni. Potężny to znak. Bohater od początku dysponuje magią.

Ziemia w okolicach narodzin bohatera w chwili gdy wydał z siebie pierwszy krzyk oderwała się i poszybowała w gwiazdy. Umiejętność Dowódca bohater ma 12” zasięgu zamiast 6”

Gdy bohater przyszedł na świat wszystko w okolicy spowiła ciemność mrożąca krew w żyłach. Bohater wzbudza strach.

W dniu narodzin bohatera smok chaosu zniszczył całą osadę, przetrwała garstka w tym postać którą wychowali współplemieńcy. Bohater jest odporny na psychologię.

PROPOZYCJE: wszelkie uwagi, następne pomysły itp proszę wklejać na bieżąco


Ad2

Bohater pochodzi z jednego z plemion zamieszkujących Pustkowa Chaosu, tam został wychowany, nauczony jak być wojownikiem. Po plemieniu odziedziczył umiejętności i sposób życia. Wybierz jedno spośród plemion:
Kurgan
Norse
Hung

Ad3
Wykup statystyki swojego bohatera, listy umiejętności i umiejętności, listę ekwipunku i zakup ekwipunek.. Pamiętaj, że plemię z którego pochodzisz wpływa na listę dostępnego Ci ekwipunku i umiejętności, oraz, że zaczynasz grę z 2 darmowymi umiejętnościami, poza standardową umiejętnością Dowódca którą posiada każdy na starcie.
Podstawowe statystyki Twojego bohatera to:
M4 Ws3 Bs3 S3 T3 W1 I3 A1 Ld6

Gracz zgodnie z swoją wolą rozwija postać na zasadach rozgrywania indywidualnych bitew. Minimum 100 złota musi zostać wydane na rozwój bohatera podczas tworzenia bandy.

PYTANIE: Jak rozwiązać maksymalne staty. Chciałbym aby zwiększenie maksymalnych statystyk rozwoju było jednym z darów bogów chaosu. Myślałem nad tym aby dać maksymalne statystyki mniej więcej o 1 albo 2 większe niż te początkowe, jednak z takim dynksem, że gdy rozwiniesz na początku coś powyżej maksa to staje się aktualnym i maksymalnym rozwinięciem.

Ad4
Wynajmij swoich sprzymierzeńców i zakup ich ekwipunek.


Nastał Twój czas… Pora pokazać bogom Chaosu, że jesteś godny by zostać Wieczniewybranym i poprowadzić hordy śmiertelnych, bestii i demonów ku zagładzie świata.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Garran dnia Sob 23:13, 25 Paź 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wielebny rafael




Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:43, 28 Paź 2008    Temat postu:

do AD2
Może by dodać jeszcze możliwość graniem bohaterem nie z któregoś z plemion z pustkowi a z jakiegokolwiek innego miejsca ze starego świata ......... na zasadzie kultysty z imperium idącego na pustkowia ja arab do Mekki ...........

do AD3
znaczy popieram zwiększenie o 2 ......... bogowie lubią patrzeć jak ich championi rywalizują więc nic nie szkodzi by ich dopakowali tak bardzo że owi aż nie mogą brzemienia udźwignąć Smile

do AD4
rozważałeś na starcie nie wprowadzać wynajmu sprzymierzeńców ?? właściwie taki bohater jest jeszcze nikim na pustkowiach, jego imię znaczy tyle co kurz i piach na pustyni więc któż by chciał za takim podążyć? nawet nieprzychylne oko boga jego patrzy w inne miejsca .......... można by wprowadzić uzależnienie ilości najemnych przez niego stronników w zależności od levelu takiego Azazela ........ przykładowo bohater zaczyna na 3 lvl (coś w życiu widział, kogoś przycisnął, komuś się spodobał, ktoś miał o nim sen) i ten jego 3 lvl będzie wyznacznikiem ilu może nająć (jego poziom = jego sława = max stronników)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:35, 28 Paź 2008    Temat postu:

Ad2
Też o tym myślałem, nie miałem czasu wprowadzić. Tylko się zastanawiam jak to rozwiązać bo na pustkowiach z oczywistych względów barbarzyńców z pustkowi będzie więcej.

Ad3
Chyba inaczej trzeba by to rozwiązać, bo I5 to średnio dużo jak na maksa a T5 jak na maksa to srogo. A tak by wynikało z zwiększenia o 2 wszystkiego jako max.

Ad4
To mają być jego przyjaciele od małego, ludzie których spotkał do tej pory. Rozważam nabywanie lepszych znajomych wraz z misjami, i branie przekupstwem/siłą npc z misji (np wiedźma do której trzeba było udać się po przepowiednię może zostać opłacona i wyruszyć z ekipą lub można jej przystawić topór do gardła i zmusić by szła).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Garran dnia Wto 17:41, 28 Paź 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna -> Everchoosen Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin