Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna www.ffchok.fora.pl
Chełmżyńskie centrum gier bitewnych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nasza Armia :)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna -> Modelarstwo
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zatii
Mistrz Sedesu



Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Middlefart

PostWysłany: Sob 23:11, 20 Sie 2011    Temat postu:

Wiem że komisaż dupni pomalowany Very Happy ale nie będe sie nad nim rozczulał z odległości 1.5 metra wygląda świetnie Very Happy A jesli chodzi o regiment to nie wiem...narazie wymyśliłem sobie taki schemat malowania i na tym kończy sie mój koncept Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
beszcza




Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Culmsee

PostWysłany: Nie 9:56, 21 Sie 2011    Temat postu:

komisarz fajnie malowany tylko popraw naramiennik

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:03, 21 Sie 2011    Temat postu:

Co Wy się do tego naramiennika przyczepiliście?!:/ Przecież cały jest do dupy:D Joke Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zatii
Mistrz Sedesu



Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Middlefart

PostWysłany: Nie 12:07, 21 Sie 2011    Temat postu:

po prostu żal wam pompe ściska bo on ma naramiennik a wy nie ! Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:26, 21 Sie 2011    Temat postu:

a nie prawda, mam takich ze 100. Nawet kilka fajniejszych

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zatii
Mistrz Sedesu



Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Middlefart

PostWysłany: Nie 22:20, 21 Sie 2011    Temat postu:

No i kolejna skończona jednostka. Jakies wskazówki, komenty bardzo by sie przydały Smile Prosze smiało pisać jeśli jest to całkowicie do dupki Very Happy


[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

z góry zaznaczam że to jest malowane trybem expresowym wiec detale sa jak widac Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:29, 21 Sie 2011    Temat postu:

Amunicji heavy bolter nie ma! Do tego jak tylko odpali tą armatę to ten koleś odleci o k6" w tył bez statywu Very Happy
Z technicznych kwestii to skóra ton jaśniejsza by się przydała.
Zastanawia mnie podstawka. Jest ok, ale biorąc pod uwagę moro jakie mają to kolesie chyba zgubili się nie w tym terenie w którym mieli:D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zatii
Mistrz Sedesu



Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Middlefart

PostWysłany: Nie 22:33, 21 Sie 2011    Temat postu:

Bolter strzela sprężonym powietrzem ASG . A jeśli chodzi o podstawkę to nie mam innych kolorów i nie mam pomysłu jak pomalować pod ich kolor. Może jakieś rady ? jakie kupić farbki i jak malować takie podstawki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darek




Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Culmsee

PostWysłany: Pon 8:59, 22 Sie 2011    Temat postu:

Po pierwsze: ogryny sehr gut. Po drugie - za samą obecność ogrynów, czyli nieszablonową gwardię +5 do zajefajności.

A Herr Kommendant też fajnie wygląda - rzeczywiście mały ruch pędzla na naramienniku by mu pomógł ale i tak jest schön!

Heavy weaponów nie lubię w takich pozach ale to tylko moja fanaberia - malowanie mi się podoba a co do wspomnianych podstawek to jestem zdania, że fajnie wyglądają podstawki kontrastujące z kolorystyką modelu i dlatego podoba mi się tak, jak zrobiłeś.

Skóra natomiast rzeczywiście o ton jaśniejsza byłaby lepsza (czystość rasy, te sprawy....).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez darek dnia Pon 9:03, 22 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:41, 22 Sie 2011    Temat postu:

heavy weapon team fajny, bardzo fajny.

Bolter nie odleci bo jest zaparty o ziemie. Będzie tylko mniej stabilny
A nawet można powiedzieć, że będzie mniejszy odrzut niż takim na trójnogu.
Tak swoją drogą to nie jest działo, tylko typ CKM. Tam nie ma jakiego wielkiego odrzutu bo nie dało by się strzelać z trójnoga ( tak jak w podstawowej wersji ).
Oparcie karabinu w zupełności wystarczy.
Tak w sumie karabin opiera się dla stabilności a nie redukcji odrzutu.
Ewidentnie za to brakuje amunicji.

moro masz takie bardziej urban, to podstawki tez tak bardziej pod "urban", czyli takie bardziej szarawe ( chyba )

z czego robisz "krzaczki " ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:56, 22 Sie 2011    Temat postu:

To ciężki karabin wystrzeliwujący multum pocisków rakietowych. Odrzut potrafi połamać ręce a używanie choćby boltera przeznaczonego dla Astartes może być śmiertelne dla człowieka. W tym momencie wydaje mi się, że odrzut powodowałby latanie h. boltera po tej górce całej, trójnóg powoduje, że leci w 3 "przeciwnych" kierunkach więc się stabilizuje. Żaden ze mnie specjalista od broni, ale jestem pewien, że trójnóg jest lepszy niż ziemia.
Tak czy siak to mało istotne bo to gra i do tego S-F Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Garran dnia Pon 10:56, 22 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zatii
Mistrz Sedesu



Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Middlefart

PostWysłany: Pon 11:01, 22 Sie 2011    Temat postu:

ale jak zrobię podstawkę w ich kolorze to będzie gówno widać tak naprawdę...jedna wielka szarość... więc już sam nie wiem

a krzaczki dostałem jako gratis do jednego zamówienia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:07, 22 Sie 2011    Temat postu:

Wydaje mi się, że sam kolor podłoża jest OK. Daj ruiny, odłamki i fragmenty ruin w kolorze podobnym do ich moro i do tego trochę pyłu szarego walającego się z ruin. Czyli z góry wygląda mniej więcej jak teraz, jednak z poziomu kolesi będą zlewać się z tymi kawałkami ruinek itp.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:51, 22 Sie 2011    Temat postu:

z tym zanikaniem kolorów to potwierdzam. robię orków w czarnych spodniach na czarnej podstawce- gówno widać, więc podstawki będą rozjaśnione,
jak zdobędę aparat po pokaże różnice.

@krzysiek - działanie trójnogu jaki opisałeś jest sprzeczne z podstawami mechaniki. Trójnóg daje jedynie stabilne podparcie dla karabinu - nie pisze jako specjalista od broni, tylko od budowli i mechaniki. żeby przeciwdziałać odrzutowi musiałby być zakotwiony.
Ponadto trójnóg nie powoduje rozłożenia siły odrzutu na różne kierunki. Sile odrzutu przeciwdziałają jedynie nogi posadowione za osią trójnoga, i to dość nieznacznie. Trójnóg jako podparcie rozkłada jedynie siły pionowe, czyli ciężar. Odrzut działa w płaszczyźnie poziomej i trójnóg pomoże jedynie w przypadku gdyby był zakotwiony.
( a dokładniej nóżki wysunięte do przodu muszą być zabezpieczone przed poderwaniem, nogi z tyłu wystarczy że będą zaparte.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darek




Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Culmsee

PostWysłany: Pon 13:09, 22 Sie 2011    Temat postu:

80% współczesnych (i mam tu na myśli nowe konstrukcje, nie produkowane od 50 lat kałach czy M16) broni maszynowych, które mogłyby generować duży odrzut ma mechanizmy redukujące. Takie np. strzelby samopowtarzalne byłyby nieużyteczne w innym wypadku bo nie dałoby się wypruć serii z karabinu o na naboje od strzelby (kal. 12 gauge). Chyba, że jest się Arnoldem z filmu Commando (patrz: SM). Zgadzam się też z Wojtkiem - trójnogi, dwunogi i inne metody podpierania broni palnej służą do celowania, nie pomagają redukować odrzutu.

Ale największejszejszą rację ma Krzychu - to jest Science Fiction Smile W tej grze są małpy z lascannonami w palcach... O czym my w ogóle rozmawiamy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna -> Modelarstwo Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 2 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin