Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna www.ffchok.fora.pl
Chełmżyńskie centrum gier bitewnych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Scenariusz [SKAŻENIE]

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna -> Infinity
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 1:42, 20 Kwi 2014    Temat postu: Scenariusz [SKAŻENIE]

Jakaś inspiracja mnie wzięła i sobie opracowałem scenariusz Razz
Hardcorowy ale myślę, że będzie fajnie się w niego grało.
Chętnie go przetestuję jeżeli znajdzie się chętny.

Fabuła:
Z powodu ataku piratów/ awarii/ sabotażu statek przewożący niebezpieczne środki uległ uszkodzeniu i uruchomił procedurę zrzutu toksycznego ładunku na teren który jest istotny (zamieszkały / ważny dla ekosystemu itp). ALEPH odebrał natychmiast sygnał alarmowy i zalecił natychmiastową akcję prewencyjną w przewidywanej Strefie Zero. Należy uporać się z wszelkimi wyciekami szkodliwej substancji gdy tylko spadną i zapobiec skażeniu.

Zasady
Cele główne scenariusza:
Zabezpieczyć pojemniki powodujące skażenie (każdorazowo zabezpieczenie pojemnika generuje 2 OP).
Tajne zadania:
Każdy gracz otrzymuje jedno tajne zadanie (warte 2 OP).

Zasady specjalne scenariusza

Zrzut awaryjny ładunku toksycznego
Pojemniki które są celem scenariusza spadają na starcie drugiej rundy, przed turą któregokolwiek z graczy. Spadają tak jak wystawia się skrzynie w scenariuszu Life Blood z dwoma różnicami: pojemników tutaj jest 5 i rozrzucając je templatka skierowana jest '1' w stronę gracza którego tura jest druga.
Jeżeli pojemnik spadłby na jakiś model lub inny pojemnik należy dodać dwa cale do jego lotu aby spadł dalej (lub przerzucić wynik w przypadku uderzenia wielokrotnego w centrum stołu).

Zabezpieczanie pojemnika
DOWOLNY model może zabezpieczyć pojemnik wykonując krótką akcję i zdając test WIP -3. Specjaliści (hakerzy, inżynierowie, doktorzy, paramedycy i łańcuch dowodzenia) test WIPa robią w tym przypadku bez minusa, servantem natomiast nadal z -3.


Strefa skażenia

Każda skrzynia w swoim "ZoC" stwarza obszar skażenia. Każdy kto przebywał w danej turze w takim obszarze otrzymuje znacznik skażenia. Po pełnej turze (drugiego gracza) każdy model z znacznikiem skażenia otrzymuje obrażenia -S:13, nano (rzut na Bts a nie Arm). Model który zabezpiecza skrzynie, na koniec rozkazu, niezależnie od wyniku zabezpieczania otrzymuje obrażenie (tak jakby otrzymał strzał z ARO) - S:13, viral.

Jakieś pytania?
Jeśli nie, to ubierać stroje ochronne i ratować środowisko:P

Edit - kombinuje jeszcze jak punktację sprowadzić do formatu its aby max 10 punktów było do zgarnięcia..


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Garran dnia Nie 2:11, 20 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 12:29, 06 Maj 2014    Temat postu:

Podstawowe pytanie - skoro jest to misja o charakterze ratunkowym i skoro obie ekipy mają ten sam cel ( unieszkodliwić jak najwięcej skrzynek ), to dlaczego mają sobie w tym przeszkadzać ?

Jak dla mnie brakuje w tym jakiegoś elementu/celu wyjaśniającego dlaczego obie strony są w konflikcie. Poza tym 1 zabezpieczona skrzynia nie może być zabezpieczona ponownie, bo po co ?

Mogę zasugerować, że jedna strona chce skrzynki unieszkodliwić, a druga wręcz przeciwnie.

Mogę wtedy zasugerować następujacą punktację :
- uzbrojenie/unieszkodliwienie skrzynki - 1 OP ( maks 5)
- ustawienie większej ilości skrzyń od przeciwnika - +2 OP
- posiadanie na koniec gry przynajmniej 50% VP na nogach - +1 OP
- posiadanie na koniec gry przynajmniej 75% VP na nogach - +1 OP
- 1 classified za 1 OP

Kolejno - bez retreat , pełne 3 lub 4 rundy.
Proponuje również następujace dodatkowe zasady
- model "ghost" oraz miny itp są odporne na skażenie.
- hacker może próbować ustawić skrzynie zdalnie z mod - 6, ( -7 jak przez repeater )

Skrzynie spadają jako "uszkodzone", t.j nie są ani aktywne ani dezaktywowane - żeby nie preforować ktoregoś z graczy. Generują skażenie w BtB.

tyle sugesti
tl`dr


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wojtek dnia Wto 12:36, 06 Maj 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:12, 06 Maj 2014    Temat postu:

Zbieranie próbek groźnego materiału do własnych celów to powód do konfliktu. Nad resztą się zastanowię jak kiedykolwiek przetestuje scenariusz:P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:22, 06 Maj 2014    Temat postu:

dwa różne oddziały przybywają z misją o charakterze ratunkowym i zamiast ratować zaczynają do siebie strzelać - choć teoretycznie są to oddziały sojusznice, bo przybywają na ratunek w to samo miejsce.

W takim wypadku na miejscu jednej ze stron ułatwiłbym drugiej opanowanie skażenia, a potem zabił dla próbek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Garran
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:42, 06 Maj 2014    Temat postu:

Oddziały specjalne podkładają wzajemnie na siebie dowody / zacierają dane aby było na to, że to przeciwnik zrzucił świństwo i sądy będą go ganiały.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Dead



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:45, 06 Maj 2014    Temat postu:

Ihmo - zbyt naciągane.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ffchok.fora.pl Strona Główna -> Infinity Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin